تمجید منتقد امریکایی از «شیرجه بزرگ» در بین هفت فیلم برتر جشنواره فنتسپوآ

تهران (پانا) - همزمان با برگزاری هفدهمین دوره جشنواره فنتسپوآ برزیل، بزرگترین روزنامه جنوب برزیل، «شیرجه بزرگ» کریم لک زاده را جزو هفت فیلم برتر این جشنواره نام برد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تمجید منتقد امریکایی از «شیرجه بزرگ» در بین هفت فیلم برتر جشنواره فنتسپوآ

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، در پی حضور فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فنتسپوآ برزیل، بزرگترین روزنامه جنوب برزیل این فیلم سینمایی را جزو هفت فیلم برتر این جشنواره دانسته که نباید دیدن آن را از دست داد.

همچنین استیون کوپین- منتقد آمریکایی، در ستایش این فیلم سینمایی نوشته است:
این فیلم‌ من را تسخیر کرد، وقتی به تماشای «شیرجه بزرگ» نشستم، به خود گفتم که این چه فیلم عجیبی بود که من دیدم! پس از مدت ها این نخستین فیلمی بود که حتی پس از پایان آن، ذهن من همچنان مبهوت صحنه های آن بود و مشتاق دیدن مجدد فیلم شدم و در طی ۱۲ ساعت گذشته ۲ بار آن را دیدم!

به کسانی که دوست دارند فیلمی ببینند که شبیه هیچ فیلم دیگری نیست، فیلم «شیرجه بزرگ» را توصیه می‌کنم.

همچین دیدن این فیلم را به کسانی که عشق سینما بوده و سینماباز هستند و در فیلم دیدن به دنبال جواب گرفتن یا ساختار هالیوودی نیستند، توصیه می‌کنم."

هفدهمین جشنواره فیلم فنتسپوآ از ٢٠ فروردین آغاز و تا ٢٩ فروردین (٩ تا ١٨ آوریل ) به صورت آنلاین در شهر پورتو آلگره برزیل در حال برگزاری است.

فیلم سینمایى «شیرجه بزرگ» ساخته کریم لک زاده نخستین نمایش جهانى خود در این رویداد رقم زد. جشنواره فنتسپوآ از مهم ترین جشنواره هاى فیلم فانتزى در آمریکاى لاتین است که در آن ژانرهاى علمى-تخیلى، فانتزى، وحشت، تریلر به نمایش در مى آیند. مجری طرح این اثر موسسه فرهنگی هنری وصف صباست و پخش جهانی آن به عهده شرکت خانه فیلم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار