پاسخ پلیس به ابهامات فوت آزاده نامداری

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از فوت آزاده نامداری را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ پلیس به ابهامات فوت آزاده نامداری

سردار علیرضا لطفی در حاشیه نشست خبری خود درباره ماجرای مرگ آزاده نامداری گفت: در یافته‌های علمی و جنایی ما هیچ اثری از ورود به قتل و جرح و ... در این پرونده وجود نداشت. بنا شد تا جزئیات این پرونده با هماهنگی پلیس و از سوی دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: زمانی که ما به محل ورود کردیم هیچ اثری از ورود زوری به منزل، بازکردن اجباری در، آثار ضرب وجرح روی بدن و نظایر آن به دست نیامد. چندین بار محل و شواهد از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت و در تمام این بررسی‌ها اینکه اثری از قتل وجود داشته باشد، به دست نیامد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره نشانه تهدید قبلی این مجری وجود نیز گفت: چنین چیزی در تحقیقات ما به دست نیامد و هیچ پرونده قبلی در مورد ایشان وجود نداشته است.

وی در مورد کشف دست‌نوشته‌ای از آزاده نامداری گفت: دست‌نوشته که در تمام منازل وجود دارد اما دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامد.

لطفی درباره اعلام نظر پزشکی قانونی نیز گفت: نتایج اولیه که در آن آثاری از ضرب و جرح بدنی باشد گزارش نشد اما نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و ... هنوز منتشر نشده است و برای اظهار نظر قطعی باید منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات پزشکی قانونی و اعلام دستگاه قضایی باشیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره اینکه آیا خانواده آزاده نامداری شکایتی را ثبت کرده‌اند یا خیر نیز تصریح کرد: هیچ شکایتی در این خصوص ثبت نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار