معاون هنری ارشاد زنجان خبر داد:

تعطیلی سینماها به خاطر وضعیت قرمز کرونایی

زنجان (پانا) - معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تعطیلی سینماها به خاطر وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی سینماها به خاطر وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ایرج داودبیگی با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت کرونا در شهر زنجان از نارنجی به قرمز تغییر کرد تا با توجه به قوانین تمامی مشاغل از جمله سینماها تعطیل شد.

وی افزود: طبق طبقه بندی اخیر سینماها به تازگی از مشاغل گروه 3 به 2 تغییر کرده بود تا در وضعیت نارنجی هم بتواند فعالیت کند اما حالا با قرمز شدن شهر زنجان سینماها دوباره تعطیل شدند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: طبق اعلام سازمان سینمایی، به سامانه فروش بلیت آنلاین سینماها (سمفا) هم اعلام شده است که بلیت فروشی را متوقف کنند و اگر وضعیت شهرهای قرمز به نارنجی تغییر پیدا کند، سامانه بلیت فروشی به طور خودکار فعال می‌شود.

در حال حاضر فیلم‌های هفته‌ای یک بار آدم باش به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، خورشید تازه‌ترین ساخته مجید مجیدی، فیلم کمدی تکخال به کارگردانی مجید مافی، خون شد آخرین ساخته مسعود کیمیایی و لاله ساخته اسدالله نیک‌نژاد در سینماهای کشور در حال نمایش بود.

استان زنجان دارای دو سینما «سینما بهمن زنجان» و «سینما روشا» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار