علی فیروزی در گفت‌وگو با پانا

صنعت نفت آبادان به خاطر بدست آوردن دل استقلالی‌ها قربانی شد

نمی‌دانم تا چه زمانی باید تاوان تیم‌های نور چشمی را بدهیم / امیدوارم قصه سال قبل تکرار نشود / نیم فصل اول هم گل سالم ما مقابل استقلال را قبول نکردند/ بازیکنان ما چیزی ندارند بخورند تا اضافه وزن داشته باشند / نگاه صنعت نفت کسب سهمیه آسیایی است

تهران (پانا) - سرپرست تیم صنعت نفت آبادان با انتقاد از سازمان لیگ به علت لغو بازی این تیم مقابل استقلال تهران در هفته بیستم لیگ برتر، این موضوع را بی‌عدالتی در حق سایر تیم‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
صنعت نفت آبادان به خاطر بدست آوردن دل استقلالی‌ها قربانی شد

علی فیروزی در گفت‌وگو با پانا، در خصوص شرایط تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: « زمان استراحت بازیکنان نفت خیلی کوتاه بود و فرصتی نداشتند تا به وزن خود اضافه کنند. با وضعیت کرونا و شرایطی هم که تیم ما دارد، بازیکنان ما اضافه وزن نمی‌آورند. همه دنبال پول هستند و کسی چیزی ندارد بخورد تا اضافه وزن داشته باشد. قرار شده اتفاق خوبی برای تیم ما بیافتد و به بازیکنان پول بدهند. سال قبل هم دقیقا این تیم دچار مشکلات مالی شد. نفت نیم فصل اول خوب نتیجه گرفت و در ادامه مشکلات این قدر زیاد شد که نتوانست به مسیر خوب خودش ادامه دهد. امیدوارم قصه سال قبل دیگر تکرار نمی‌شود و مسئولان کمک می‌کنند تا مشکلات مالی رفع شود. »

در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی گرفتیم

وی در خصوص نتایج نیم فصل اول تیم نفت آبادان افزود: « نتایج خیلی خوبی گرفتیم. ما در ابتدای فصل 11 بازیکن از دست دادیم و تیم به کلی عوض شد. هم کادر فنی و هم بازیکنان جدیدی جذب کردیم. همه این مشکلات پیش روی ما بود اما کادر فنی به خوبی از پس این مسائل برآمد و با برنامه‌ریزی خوب و دقیق توانست تیم را آماده کند. نتایجی هم که گرفتیم واقعا عالی بود و مطابق پیش‌بینی‌ها پیش رفتیم. شرایط امسال ویژه‌تر بود و چون فرصت بدنسازی برای تیم‌ها وجود نداشت، مجبور بودیم سریع وارد بازی‌ها شویم و هر 4 روز یک بار بازی کنیم. بازی کردن در چنین شرایط و فشردگی لیگ، می‌طلبد که تیم و بازیکنان در شرایط خوب بدنی باشند. متاسفانه داوری‌ها هم طبق نظر کارشناسان به ضرر ما بود و 3 بازی از ما امتیاز گرفتند. با همه این اوضاع و مشکلاتی که داشتیم، راضی هستیم و نتایج قابل قبولی گرفتیم. »

نمی‌شود شکست‌ها را فقط به مسائل مالی ربط داد

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به شکست مقابل ذوب آهن، تصریح کرد: « ما مقابل ذوب آهن اصلا مستحق باخت نبودیم و حداقل باید بازی مساوی می‌شد. گلی که تیم حریف زد واقعا عالی بود. ضمن اینکه داور بازی اشتباهاتی داشت که در بازی تاثیرگذار بود. نمی‌شود شکست ها را فقط به مشکلات مالی ربط داد. ما در خیلی از بازی‌ها بازیکن کم داشتیم و تیم ما دچار کمبود بازیکن شده بود. درست است که مشکل مالی داشتیم و داریم اما بالاخره بازیکنان به پولشان می‌رسند. آنها وقتی وارد زمین می‌شوند، دیگر به این مسئله فکر نمی‌کنند و هرچه دارند در زمین می‌گذارند. البته مسائل مالی اهمیت زیادی در بحث انگیزشی و روحی روانی دارد و بازیکن با فکر آسوده بازی می‌کند. جسم و روح مکمل همدیگر هستند و مشکلات مالی بی‌تاثیر نیست اما اینکه بخواهیم بگوئیم که برخی نتایج ضعیف به خاطر مشکلات مالی بود، درست نیست. »

نگاه صنعت نفت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است

علی فیروزی در خصوص هدف این تیم در لیگ بیستم، گفت: « هدف ما این است بتوانیم دوباره به شرایط خوب خود برگردیم. اگر پول بچه‌ها را بدهند و شرایط بهتر شود، پتانسیل و این شانس را داریم که به جمع مدعیان برگردیم. نگاه ما به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است. باید انگیزه لازم به بازیکنان ما داده شود ولی متاسفانه چون پول نبود نتوانستیم آن بازیکنانی که مدنظر کادر فنی بود را به تیم تزریق کنیم. به جز خالدی و زهیوی نتوانستیم بازیکن دیگری را بگیریم. فقط یک سهمیه بازیکن آزاد داریم که هنوز موفق به جذب آن نشدیم. اگر با بدشانسی روبرو نشویم و اشتباهات داوری اجازه بدهند، ما جزو مدعیان کسب سهمیه هستیم. »

سازمان لیگ برای به دست آوردن دل استقلالی‌ها، تیم ما را قربانی کرد

وی در پایان با اشاره به لغو بازی این تیم مقابل استقلال به دلیل شرایط کرونایی شهر آبادان اظهار داشت: « نمی‌دانم تا کی باید تاوان تیم‌های نورچشمی را بدهیم؟ در نیم فصل اول مقابل این تیم گل سالم ما را قبول نکردند. حالا هم سازمان لیگ برای به دست آوردن دل استقلالی‌ها، متاسفانه تیم ما را قربانی کرد. مگر ما در شرایط غیرکرونایی به دیگر شهرها می‌رویم؟ وقتی مازندران وضعیت قرمز بود ما با نساجی بازی کردیم و هیچ کس هیچ چیز نگفت. مگر خون استقلالی‌ها از خون ما و دیگر تیم‌ها رنگین‌تر است که این بازی را لغو کردند؟ بقیه تیم‌ها هم در همین شرایط دارند بازی می‌کنند و به تعویق انداختن بازی ما هیچ توجیهی ندارد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار