حضور موثر دانش آموزان هرمزگان در جشن نیکوکاری پایان سال

هرمزگان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از حضور موثر دانش آموزان استان در جشن نیکوکاری پایان سال ۱۳۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور موثر دانش آموزان هرمزگان در جشن نیکوکاری پایان سال

اسماعیل خرامیده با اعلام این خبر افزود: حضور موثر و فعال دانش آموزان استان هرمزگان در جشن نیکوکاری پایان سال ۹۹ علی رغم همه مشکلات قابل تحسین بود.

وی خاطر نشان کرد: همواره یکی از فعالیت‌های اولویت دار سازمان دانش آموزی حضور گسترده، با برنامه و به طور وسیع در جشن هایی که عواید آن به سایر دانش آموزان نیازمند و هم نوع میرسد، بوده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان در ادامه تصریح کرد: از اوایل اسفند ماه نشست‌های متعددی بین رابطین و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان در فضای مجازی برگزار شد و همکاران ما در شهرستان‌ها و مناطق استان نیز این جلسات را با مربیان و مدیران مدارس برگزار کردند و نسبت به اطلاع رسانی به طور وسیع اقدام گسترده انجام دادند که در پایان اسفند و جمع بندی کلی از عملکرد رابطین و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان به عمل آمد.

خرامیده اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت، تعطیلی مدارس و مشکلات عدیده بیش از ۹۰۱ مدرسه در جشن نیکوکاری، حضوری فعال داشتند که در مجموع ۲۰ هزار و ۱۶ نفر از دانش آموزان موفق شدند در این امر خدا پسندانه شرکت نموده و کمک های خود را اهدا کنند.

وی اضافه کرد: در مجموع از کل ۲۲ منطقه و شهرستان های استان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال جمع‌آوری و بیش از ۵ هزار و ۲۷۴ نفر دانش آموز نیازمند نیز مورد حمایت قرار گرفتند.

این مسئول در پایان از همکاری و تعاملی که بین عوامل کمیته امداد و سازمان دانش آموزی به وجود آمده که منجر به این اقدام مهم گردیده و همچنین از تلاش ها و زحمات عوامل کمیته امداد و رابطین و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان و مناطق استان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار