شخصیت و هویّت هر انسانی در نحوه مواجهه وی با محیط بیرون و توانایی اندیشیدن در دوره یادگیری شکل می‌گیرد

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، عنوان کرد یکی از آسیب‌‌هایی که سازمان‌ها با بروز بحران هایی نظیر شیوع بیماری کرونا با آن روبه‌رو می‌شوند این است که مأموریت‌ها در آن شرایط رفته رفته رنگ می‌بازند.

کد مطلب: ۱۱۷۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت و هویّت هر انسانی در نحوه مواجهه وی با محیط بیرون و توانایی اندیشیدن در دوره یادگیری شکل می‌گیرد

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، عبدالهی مدیر مدرسه شهید رجبی1 و 2 با حضور در دفتر هادی حنیف نیا؛ مدیر منطقه با وی دیدار و گفت و گو کرد.

عبدالهی با ارائه گزارشی از عمکلرد آموزشی و پرورشی مدرسه خود در سال 1399، از تلاش های مستمر همکاران این مدرسه در فرایند یاددهی و یادگیری خبر داده و گفت: همچنین با مساعدت های خیرین نیک اندیش برای خانواده های کم برخوردار این مدرسه اقدام های موثری با محوریت مدرسه به عنوان مهمترین کانون تربیتی محله انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مجموعه آموزگاران، دبیران و همکاران کادر اداری مدارس شیفت صبح و عصر شهید رجبی گفت: یکی از آسیب‌‌هایی که سازمان‌ها با بروز بحران هایی نظیر شیوع بیماری کرونا با آن روبه‌رو می‌شوند این است که مأموریت‌ها در آن شرایط رفته رفته رنگ می‌بازد. اما مجموعه همکاران ما در منطقه 19 و همچنین در مدارس شهید رجبی نشان داده اند که به اهداف دستگاه تعلیم و تربیت توجه دارند.

وی افزود: شخصیت و هویّت هر انسانی در نحوه مواجهه وی با محیط بیرون و توانایی اندیشیدن در دوره یادگیری شکل می‌گیرد و از این رو با وجود همه محدودیت ها معلمان ما ثابت کردند که برای تربیت دانش آموزان در این دوره همچون گذشته دغدغه مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار