کمک ۵ میلیارد تومانی موسسه خیریه رعد به طرح هدایت

تهران (پانا) - اعضای هیات مدیره موسسه خیریه رعد در دیدار با معاون و جانشین وزیر در طرح هدایت خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی به میزان ۵ میلیارد تومان برای دانش آموزان نیازمند را تقبل کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۵ میلیارد تومانی موسسه خیریه رعد به طرح هدایت

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در نشست با اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه رعد ضمن تقدیر از خیران بخاطر نگاه بلند و خیرخواهانه آنان به تامین تجهیزات هوشمند آموزشی اظهار کرد: امروز مسئله اصلی نظام تعلیم و تربیت در عصر کرونا استمرار آموزش، افزایش کیفیت آموزشی، پوشش حداکثری و عدالت آموزشی است و تمام تلاش‌ها باید متمرکز شود تا عدم تعادل‌های دیجیتالی به نابرابری‌های آموزشی اجتماعی منجر نگردد.

وی افزود: دراین‌خصوص طرح هدایت از سوی وزارت آموزش‌وپرورش بر این نکته متمرکز است که با بسیج همه امکانات دولتی، عمومی و مردمی به مدد دانش‌آموزان نیازمند بشتابد و در این میان خیرین نقش اصلی را در تامین تجهیزات هوشمند آموزشی دانش آموزان نیازمند دارند.

وی گفت: اهدای یک تبلت و تجهیزات هوشمند ارتباطی به دانش‌آموزان به منزله اهداء یک مدرسه، یک کلاس درس، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه است.

حسینی با بیان اینکه شبکه شاد بزرگترین پلتفرم آموزشی کشور است گفت: بهترین محتواهای آموزشی توسط بهترین دبیران در حال تولید است و این محتواها در شاد گذاشته می‌شود که قابل دسترس برای تمام دانش آموزان است و این عین عدالت آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار