کمرئی: ۹۸ درصد دانش‌آموزان کشور آموزش را تلویزیونی می‌بینند

تهران (پانا) - به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش روش مبتنی بر آموزش‌های تلویزیونی با فراگیری و پوشش ۹۸ درصدی دانش آموزان هم اکنون در کشور اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
 کمرئی: ۹۸ درصد دانش‌آموزان کشور آموزش را تلویزیونی می‌بینند

به گزارش پایگاه اطلاعرسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، علیرضا کمرئی با اشاره به روشهای پوشش دانش آموزان در بحث آموزش افزود: آموزش در بستر شاد، آموزشهای تلویزیونی و ارائه درسنامه سه روشی است که اکنون پیگیری می شود.

وی بیان کرد: در سیستم آموزشی سعی شده روشی به کار گرفته شود تا همه دانش آموزان کشور از آن بهره مند شوند و توفیق خوبی را آموزش و پرورش در این زمینه داشته‌است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز تمام آموزش های دروس شاخه نظری در تمامی رشته ها در شبکه آموزش تدریس و ارائه می شود، اضافه کرد: از ۸۵ عنوان، ۸۳ درس درجدول پخش برنامه تلویزیون جای خود را باز کرده‌اند.

کمرئی ادامه داد: در روش آموزش های مجازی تاکید بر آموزش در بستر شاد است اما بهره گیری از سایر پیام رسان ها و روش های دیگر آموزش الکترونیکی محدود نشده است.

وی بیان کرد: برای اینکه تمام دانش آموزان در هر شرایطی از تحصیل بازنمانند و اطیمنان بخشی از نظر آموزش آنان وجود داشته باشد، توزیع درسنامه نیز پیگیری و ارزیابی مکرر می شود.

معاون متوسطه اظهار امیدواری کرد که با بازگشت به مدرسه، آموزش های حضوری از سر گرفته شود زیرا در آموزش حضوری اطمینان بیشتری از یادگیری وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت آموزش گفت: در این روزها که کشور تحت تاثیر ویروس کروناست نباید اجازه داد که سیستم آموزشی و کیفیت آموزش آسیب ببیند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش جهت معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی به این استان سفرکرد؛ حضور در آیین تکریم و معارفه، گفت و گو با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان و گفت و گو با مدیران مناطق ۲۴ گانه آموزشی از برنامه ها سفر وی بود.

نظام آموزشی کشور از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ دچار تحولی در نوع آموزش شده است که چرخش از آموزش حضوری به آموزش غیر حضوری فرایندی مهم در این راستا بوده است که تا کنون ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار