كشف 10 میلیارد ریال كالای قاچاق از باند بزرگ قاچاق کالا در زنجان

خبرگزاری پانا: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:باند بزرگی كه در امر قاچاق انواع كالاها فعالیت می كرد در زنجان متلاشی و از این باند كالاهایی به ارزش 10 میلیارد ریال كشف شد .

کد مطلب: ۱۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سرهنگ مراد جعفری با بیان این خبر اظهار داشت: ماموران آگاهی زنجان با انجام كار اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت یك باند قاچاق كالا مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند اعضای این باند با استفاده از دو دستگاه كامیون 10 چرخ و یك دستگاه پیكاب اقدام به قاچاق انواع كالاها می كنند.

سرهنگ جعفری گفت : با این اطلاعات ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالای پلیس اگاهی زنجان محورهای ورودی و خروجی استان را كنترل و موفق شدند این محموله ها را مشاهده و بصورت نا محسوس زیر نظر قرار دهند.

این مقام مسئول تصریح كرد : بررسی ها نشان می داد این باند كالاهای قاچاق را از مریوان در دو دستگاه كامیون بارگیری و قصد انتقال به تهران دارند .

وی خاطر نشان كرد : ماموران با هوشیاری و با سرعت عمل سریع نسبت به توقیف خودروهای فوق ودستگیری عوامل مربوطه اقدام و موفق شدند هر سه دستگاه خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دهند.

سرهنگ جعفری افزود : ماموران در بازرسی از این كامیون ها كالاهایی به ارزش 10 میلیارد ریال شامل 12 هزار و 40 علمك ، 10 هزارو 790 كیلو مغز بادام ، 60 هزار و 480 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، سه هزار و 180 ثوب البسه ، 19 هزار و 940 ثوب روسری و 38 هزار و 918 شكلات و بیسكویت كشف و ضبط كردند.

این مقام انتظامی با بیان اینكه در این ارتباط چهار متهم دستگیر شدند، گفت :متهمان پس از اعتراف به قاچاق كالا به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار