آخرین مهلت ثبت نام پایه های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول در آموزش و پرورش ناحیه یک مشخص شد

یزد (پانا) - مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد اعلام کرد مهلت ثبت نام دانش آموزان برای پایه های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول، ساعت ۲۴ روز ۳۱ مرداد ماه ۹۹ پایان می یابد و این فرصت دیگر تمدید نمی شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آخرین مهلت ثبت نام پایه های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول در آموزش و پرورش ناحیه یک مشخص شد

سعید جعفری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با توجه به شرایط بیماری کرونا و کاهش رفت و آمد والدین به مدارس، سامانه ای تحت عنوان سامانه پند طراحی کرد و اطلاعیه های متعددی را در خصوص ثبت نام دانش آموزان در پایه های اول ابتدایی و هفتم متوسطه منتشر کرد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، یادآور شد: مهلت ثبت نام دانش آموزان برای پایه های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول ساعت ۲۴ روز ۳۱ مرداد ماه ۹۹ پایان می یابد و این فرصت دیگر تمدید نمی شود. بنابراین والدین محترمی که هنوز فرزند خود را در پایه های مذکور ثبت نام نکرده اند، هرچه سریع تر به سامانه پند به آدرس pand.n1yazdedu.ir مراجعه کرده و ثبت نام فرزند خود را تکمیل کنند.

وی با تاکید بر بخش نامه وزارت آموزش و پرورش، مبنی بر پایان ثبت نام دانش آموزان تا تاریخ 31 مرداد ماه سال جاری گفت: عواقب ناشی از عدم ثبت نام دانش آموزان در مهلت مشخص شده بر عهده والدین است.

جعفری بیان کرد: تا امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ تعداد 5140 نفر در پایه اول ابتدایی و تعداد 4680 نفر در پایه هفتم متوسطه اول اقدام به ثبت نام کرده اند که با احتساب جابه جایی و مهاجرت های افراد در ماه و هفته های اخیر این آمار رو به افزایش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار