مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی موجب افزایش اعتماد به نفس نوجوانان می‌شود

شهرکرد (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری دوره‌ آموزش فنون و مهارت‌های قصه‌گویی را باعث افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۸۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی موجب افزایش اعتماد به نفس نوجوانان می‌شود

روح‌الله واحد در جریان برگزاری کلاس‌های آموزش فنون و مهارت‌های قصه‌گویی گفت‌:‌ امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با رویکرد نوین برای آموزش فنون مهارت‌های قصه‌گویی، وارد عمل شده است.

واحد ادامه داد: در این دوره بر روی خلاقیت کودکان، کتاب‌خوانی، گسترش تخیل و آشنایی با عناصر داستان کار می‌شود. همچنین در این دوره با کودکان در مورد افزایش اعتماد به نفس، ابراز خود و آشنایی با مفاهیمی همچون صلح، نوع‌دوستی، مهربانی و همدلی از طریق قصه و داستان کار می‌شود.

وی افزود: قصه‌ای که برای کودکان و نوجوانان بیان می‌شود باید مربوط به زیست‌بوم استان خودمان باشد و بر آداب و رسوم و مذهب همین استان اشاره کند و قصه‌هایی به زبان محلی بیان شود، تاثیر بهتری در کودکان و نوجوانان خواهد داشت.

واحد ضمن تشکر از مربیان و عوامل اجرایی این کارگاه گفت: قصه‌‌ای می‌تواند تاثیرگذار‌تر باشد که ارتباط مناسبی با مخاطب بر‌قرار کند و نکاتی که مد‌ نظر گوینده است را انتقال دهد و از همه مربیان درخواست داریم در همه‌ زمینه‌ها با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همکاری لازم را داشته باشند.

این دوره با حضور  بیش از ۷۰ نفر از اعضای دختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حال برگزاری است.

خبرنگار : هلیا یادگاری عکاس : هستی یادگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار