بیانیه دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در محکومیت به شهادت رساندن رهبر مقاومت حزب الله

اراک (پانا) - در پی ترور وحشیانه رژیم صهیونسیتی علیه مردم لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله، جمعی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام بر ادامه راه این شهیدان تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در محکومیت به شهادت رساندن رهبر مقاومت حزب الله

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

*قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ* ﴿سوره توبه)

با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کرده و خوار و ذلیل گرداند و شما را بر آن‌ها پیروز نموده و دل‌های پُردرد و غم مؤمنین را آرام سازد.

رژیم غاصب و جنایت‌پیشه صهیونیستی که در آستانه سقوط قرار دارد، پس از سال‌ها جنایت و ستم با پشتیبانی آمریکا و سکوت نهادهای بین‌المللی، بار دیگر دست به جنایتی شنیع زد و رهبر شجاع مقاومت، سید بزرگوار حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند اما این رژیم، غافل است که خون شهدا درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند و مبارزه حق علیه باطل با اراده‌ای استوارتر ادامه خواهد یافت.

ما دانش‌آموزان با ابزار علم و عمل و تقوا و تبیین، میدان‌دار این نبرد خواهیم بود و به گوش عالمیان این را می‌رسانیم که با شهادت سرداران مقاومت این مکتب حسینی تضعیف نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار