هنرآموز کامپیوتر هنرستان مجتهده امین ناحیه ۲ شهرری:

هنر وسیله‌ای برای بیان بهتر احساسات و تجربیات افراد است

شهرری دو (پانا) - هنرآموز کامپیوتر هنرستان مجتهده امین با توجه به اهمیت هنر و هنرآموزی، هنر را وسیله‌ای قدرتمند دانست که باعث بیان بهتر احساسات و تجربیات افراد می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هنر وسیله‌ای برای بیان بهتر احساسات و تجربیات افراد است

زینب جعفربکلو با 15 سال سابقه تدریس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا تصریح کرد: «هنر به‌طور کلی یک مفهوم چندبُعدی و پیچیده است که می‌تواند معانی مختلفی برای افراد داشته باشد. هنر، وسیله‌ای برای بیان احساسات و افکار عمیق است و تنوع در برداشت‌ها و احساسات نسبت به هنر، بخشی از زیبایی و جذابیت آن است.»

هنرآموز کامپیوتر گفت: «هنرآموزی، تاثیرات عمیق و متنوعی بر آموزش دانش‌آموزان دارد. این تاثیرات شامل جنبه‌های گوناگونی مانند توسعه خلاقیت، تقویت مهارت‌های اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس و افزایش آگاهی فرهنگی می‌شود. در مجموع، هنرآموزی نه تنها به توسعه مهارت‌های هنری کمک می‌کند بلکه تأثیرات مثبت زیادی بر جنبه‌های اجتماعی، عاطفی و شناختی دانش‌آموزان دارد.»

جعفربکلو با اشاره به ارزش‌های هنر در جامعه افزود: «ترویج ارزش هنر در جامعه، نیازمند یک رویکرد چندجانبه و همکاری بین افراد، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است؛ استفاده از رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های محلی برای معرفی هنرمندان و آثار آن‌ها می‌تواند منجر به افزایش آگاهی عمومی شود و همچنین تولید مستندها و برنامه‌های تلویزیونی درباره هنر و هنرمندان می‌تواند به ترویج ارزش هنر در جامعه کمک کند.»

وی خاطرنشان کرد: «هنر به عنوان یک وسیله قدرتمند برای بیان احساسات و تجربیات فردی شناخته می‌شود که هنرمندان به وسیله آن می‌توانند احساسات خود را به تصویر بکشند و تجربیات شخصی یا اجتماعی خود را منتقل کنند.»

خبرنگار : دانش آموز، آتنا بصیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار