مجمع بسیج شهرستان حمیدیه در محکومیت رژیم صهیونیست بیانیه صادر کرد

حمیدیه (پانا) - مجمع بسیج شهرستان حمیدیه در محکومیت به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان شهید والامقام سید حسن نصرالله توسط رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مجمع بسیج شهرستان حمیدیه در محکومیت رژیم صهیونیست بیانیه صادر کرد

به گزارش پانا خوزستان، در این بیانیه آمده است:  « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ » وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ».  بار دیگر ایادی خبیث استکبار و رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی با پلیدی تمام و اقدامی ناجوانمردانه و رذل ، مردی نستوه و شجاع و رهبر محور مقاومت لبنان شهید والامقام سید حسن نصرالله را به شهادت رساند وبا این عمل جنون آمیز ثابت کرد که در سردرگمی و ترس از فروپاشی و اضمحلال قریب الوقوعش دیوانه وار و بدون ذره ای انسانیت و عدم توجه به هشدارهای بین المللی دست به کارهای ضد بشری ونقض قوانین انسانی می زند.

تاریخ نشان داده که ترور رهبران و فرماندهان محور مقاومت توسط رژیم صهیو فاشیسم اسرائیل ،عزم و همت محور مقاومت را راسخ تر کرده و بر صلابت و عزم رزمندگان شجاع و شهادت طلب مقاومت که این مسیر الهی و اخروی را با جان ودل برگزیده اند، بیش از پیش می افزاید.

مجمع بسیج شهرستان حمیدیه ،ضمن محکومیت شدید این عمل بزدلانه و رذل رژیم منحوس صهیونیستی ، وهمدردی وابراز تسلیت به مردم مقاوم لبنان و خانواده های معزز شهدای این حادثه ومحور مقاومت،آمادگی خود را در اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) اعلام می دارد.

به امید فروپاشی و از بین رفتن این غده سرطانی اسرائیل منفور و جنایتکار و گسترده شدن صلح و امنیت در سرتاسر گیتی با ظهور حضرت مهدی موعود (عج) و زوال و فروپاشی استکبار جهانی آمریکای وایادی خبیث و فرومایه آن و تثبیت حکومت الهی در جهان. آمین یا رب العالمین

(مجمع بسیج شهرستان حمیدیه)

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار