مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

خون پاک شهیدان، راه‌گشای آینده‌ای روشن‌ و سرشار از آزادی و کرامت برای ملت‌های مظلوم خواهد بود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران طی پیامی شهادت جانسوز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانش را تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
خون پاک شهیدان، راه‌گشای آینده‌ای روشن‌ و سرشار از آزادی و کرامت برای ملت‌های مظلوم خواهد بود

متن پیام علیرضا کریمیان به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین»

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضینَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

«حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله با رهبری الهام ‌بخش و فداکاری‌های بی‌نظیر خود، نماد پایداری و مقاومت در برابر ظلم و ستم بود. ایشان همواره با بصیرت و صداقت، در مسیر حق و عدالت گام برداشت و به عنوان راهنمایی دلسوز در قلب میلیون‌ها انسان مؤمن و آزادی‌خواه جای داشت.

شهادت مجاهد نستوه، سید مقاومت و فرمانده مومن، انقلابی و شجاع حزب الله پرافتخار لبنان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونی، را به امت اسلامی، ملت و دولت شریف و قهرمان لبنان، مجاهدان سرافراز مقاومت اسلامی، حزب الله قهرمان و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در ضاحیه لبنان، تحت حمایت وقیحانه رژیم تروریستی آمریکا و سایر سردمداران دروغین حقوق بشر در اروپا و غرب، نشان‌دهنده عمق پلیدی و فساد این نظام‌هاست. دستان آلوده آنها به خون مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و لبنان، بار دیگر حقیقت چهره‌ واقعی آنها را نمایان ساخت.

بی‌شک استحکام و اقتدار حزب الله لبنان، حماس، سایر نیروهای مقاومت فلسطینی و جبهه‌ی مقاومت با ادامه راه این شهید بزرگوار ضربات کوبنده‌تری بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد و با به میدان آمدن ظرفیت‌ها، امکانات و مقدورات مسلمانان عالم، طومار رژیم غاصب و خبیث را در هم خواهد پیچید.

ما بر این باوریم که خون پاک شهیدان، راه‌گشای آینده‌ای روشن و سرشار از آزادی و کرامت برای ملت‌های مظلوم خواهد بود.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار