مدیر آموزش و پرورش فلاورجان:

انان علاوه بر رشد خود باید برای رشد دیگران نیز تلاش کند

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فلاورجان گفت: اسلام برای رشد انسان‌ها تکلیف کرده که علاوه بر اینکه خودتان را دوست دارید و برای خود اهدافی را تعیین می‌کنید باید تلاش کنید دیگران را نیز رشد دهید.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انان علاوه بر رشد خود باید برای رشد دیگران نیز تلاش کند

آیین جشن عاطفه‌ها با حضورحجت‌الاسلام محمد قدوسی (امام جمعه فلاورجان)، سیدمحمد خلیلی (مدیر آموزش و پرورش فلاورجان)، محسن عباس‌زاده (رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)) و مهدی دهقانی (مسئول بسیج دانش‌آموزی) در دبیرستان بهار آزادی برگزار شد و دانش‌آموزان در این مراسم، جلوه‌ای از مهر و همدلی را به نمایش گذاشتند.

سیدمحمد خلیلی، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: این نگاه زیبا و نوع‌دوستی شما دانش‌آموزان قابل تقدیراست، نگاهی که از آموزه‌های دینی ما است. اسلام برای رشد انسان‌ها تکلیف کرده که علاوه بر اینکه خودتان را دوست دارید و برای خود اهدافی را تعیین می‌کنید باید تلاش کنید دیگران را نیز رشد دهید.

محسن عباس‌زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فلاورجان نیز گفت: نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری و دستگیری از مستمندان موجب افزایش همبستگی، مودت و تقویت حس نوع‌دوستی در جامعه می‌شود.

دانش‌آموزان در پایان این مراسم، هدایای نقدی خود را اهدا کردند.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا صف لشکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار