مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل اعلام کرد:

پایان بازدید از دهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان آپارتمانی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گفت: بازدید از نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان آپارتمانی و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان بازدید از دهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان آپارتمانی در اردبیل

فتح‌الله کاظمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: زمان بازدید از دهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، آپارتمانی و صنایع وابسته، همزمان با دوازدهمین نمایشگاه سوغات، هدایا و مواد غذایی در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل به اتمام رسید.

وی از مشارکت بالای تولیدکنندگان در نمایشگاه گل و گیاهان آپارتمانی خبر داد و افزود: در این نمایشگاه ۶۲ غرفه‌دار از ۱۵ استان کشور اعم از شهرهای اصفهان، رشت، همدان، محلات، ارومیه، تهران، قم، اراک، مازندران، تبریز، کاشان، شهرکرد، کرمانشاه، زنجان، تنکابن و استان اردبیل شرکت کرده بودند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل، تبلیغات گستره را باعث استقبال بی‌نظیر همشهریان دانست و تصریح کرد: تبلیغات پیامکی، کارتون پلاست، بیلبرد، استندهای شهری، تراکت، فضای مجازی، پیشران‌های پل، تیزر و صدا و سیما باعث استقبال بی‌نظیر و بی‌سابقه همشهریان شد.

کاظمی، اهداف برگزاری این نمایشگاه را تبادل دانش و اطلاعات در بین واحدهای تولیدی دانست و ادامه داد: محصولی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود اعم از گل‌های آپارتمانی و باغی، تجهیزات باغبانی و تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه کود و سم، بوته، گیاهان دارویی و سوغات شهرستان‌ها است و تبادل دانش و اطلاعات در بین واحدهای تولیدی شرکت‌کننده، آشنایی با سلایق مصرف‌کنندگان و ارائه مستقیم و حذف واسطه‌ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: حنانه قلی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار