رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن:
۲۰۰ هزار بیمهشده در رودهن تحث پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفتند
رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن گفت: شعبه رودهن یک شعبه بزرگ و ممتاز در سطح کشور است که حدود ۲۰۰ هزار نفر بیمهشده اصلی و تبعی را ساماندهی میکند.
به گزارش پانا شهرستانهای تهران؛ محمد هادی اطهری با اشاره به وضعیت تأمین اجتماعی رودهن اظهار داشت: در شعبه رودهن نزدیک به 42 هزار بیمه شده اصلی و بیش از150 هزار نفر بیمه شده تبعی تحت پوشش هستند و خدمات دریافت میکنند.
وی ادامه داد: شعبه تأمین اجتماعی رودهن شهرهای بومهن، پردیس، آبعلی و مناطق صنعتی جاجرود، کمرد و خرمدشت را تحت پوشش دارد و از یک شعبه اصلی و مادر در رودهن با بیش از 60 پرسنل و یک شعبه اقماری در پردیس به صورت تک نفره برخودار است.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن با اشاره به کارگزاری بیمه بیان کرد: همچنین یک کارگزاری در خرمدشت توسط بخش خصوصی با 6 نفر نیرو اداره میشود اطلاعات را از تأمین اجتماعی میگیرد و به بیمهشدگان به صورت رایگان خدمات ارائه میکند، ضمن اینکه یک دفتر اقماری کارگزاری با 6 نفر نیرو در بومهن زیر نظر شعبه رودهن در حال فعالیت است.
اطهری با بیان اینکه خدمات زیادی به بیمهشدگان ارائه میدهیم گفت: در خدمات تعهدات کوتاهمدت مواردی همچون کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیکاری، کمک هزینه تدفن و بارداری به بیمهشدگان پرداخت میشود و همچنین در بخش تعهدات بلندمدت خدماتی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان ارائه میشود.
وی در مورد مستمریبگیران شعبه رودهن تصریح کرد: بیش از 6 هزار مستمریبگیر داریم که به همراه خانواده در حدود 20 هزار نفر مستمریبگیر را شامل میشوند که به صورت تبعی و اصلی جمعیت قابل توجهی را شامل میشود.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن با بیان اینکه کارگزاریها به این سبب احداث شده که مردم مناطق دیگر راحت باشند و برای خدمات به رودهن تردد نکنند افزود: طبق آمار سیستمی روزانه بیش از هزار نفر به شعبه رودهن برای دریافت خدمات مراجعه میکنند.
اطهری گفت: حتی ساکنان شهرهای پردیس، بومهن و خرمدشت با وجود شعبههای اقماری و کارگزاری در شهرشان به رودهن مراجعه میکنند و در رودهن سرویس میگیرند.
اطهری با اشاره به خدمات به صورت اینترنتی اظهار داشت: 90 درصد کارگاهها و کارفرماها از طریق اینترنت کارهای بیمهایی خود را انجام میدهند و خدمات دریافت میکنند، ولی با این حال حجم زیادی از ارباب رجوع را در شعبه رودهن داریم.
وی با بیان اینکه مردم باید سعی کنند تا بیشتر کارها از طریق اینترنت انجام شود عنوان کرد: خدمات اینترنتی سبب صرفهجویی در وقت و زمان میشود؛ شهروندان رودهنی در صورت ارجاع احتمالی مردم به بومهن و یا پردیس برای تمدید و یا صدور دفترچه بیمه از سوی پرسنل میتوانند مراجعه و اعلام شکایت کنند تا رسیدگی شده و با کارمند خاطی برخورد شود.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن در پایان خطاب به همه بیمهشدگان تأمین اجتماعی تأکید کرد: بیمهشدگان میتوانند با مراجعه به مراکز درمانی در سراسر کشور که تحت نظر بیمه تأمین اجتماعی هستند با ارائه کارت ملی خدمات درمانی دریافت کنند و نیاری به دفترچه بیمه نیست.
وی ادامه داد: شعبه تأمین اجتماعی رودهن شهرهای بومهن، پردیس، آبعلی و مناطق صنعتی جاجرود، کمرد و خرمدشت را تحت پوشش دارد و از یک شعبه اصلی و مادر در رودهن با بیش از 60 پرسنل و یک شعبه اقماری در پردیس به صورت تک نفره برخودار است.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن با اشاره به کارگزاری بیمه بیان کرد: همچنین یک کارگزاری در خرمدشت توسط بخش خصوصی با 6 نفر نیرو اداره میشود اطلاعات را از تأمین اجتماعی میگیرد و به بیمهشدگان به صورت رایگان خدمات ارائه میکند، ضمن اینکه یک دفتر اقماری کارگزاری با 6 نفر نیرو در بومهن زیر نظر شعبه رودهن در حال فعالیت است.
اطهری با بیان اینکه خدمات زیادی به بیمهشدگان ارائه میدهیم گفت: در خدمات تعهدات کوتاهمدت مواردی همچون کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیکاری، کمک هزینه تدفن و بارداری به بیمهشدگان پرداخت میشود و همچنین در بخش تعهدات بلندمدت خدماتی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان ارائه میشود.
وی در مورد مستمریبگیران شعبه رودهن تصریح کرد: بیش از 6 هزار مستمریبگیر داریم که به همراه خانواده در حدود 20 هزار نفر مستمریبگیر را شامل میشوند که به صورت تبعی و اصلی جمعیت قابل توجهی را شامل میشود.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن با بیان اینکه کارگزاریها به این سبب احداث شده که مردم مناطق دیگر راحت باشند و برای خدمات به رودهن تردد نکنند افزود: طبق آمار سیستمی روزانه بیش از هزار نفر به شعبه رودهن برای دریافت خدمات مراجعه میکنند.
اطهری گفت: حتی ساکنان شهرهای پردیس، بومهن و خرمدشت با وجود شعبههای اقماری و کارگزاری در شهرشان به رودهن مراجعه میکنند و در رودهن سرویس میگیرند.
اطهری با اشاره به خدمات به صورت اینترنتی اظهار داشت: 90 درصد کارگاهها و کارفرماها از طریق اینترنت کارهای بیمهایی خود را انجام میدهند و خدمات دریافت میکنند، ولی با این حال حجم زیادی از ارباب رجوع را در شعبه رودهن داریم.
وی با بیان اینکه مردم باید سعی کنند تا بیشتر کارها از طریق اینترنت انجام شود عنوان کرد: خدمات اینترنتی سبب صرفهجویی در وقت و زمان میشود؛ شهروندان رودهنی در صورت ارجاع احتمالی مردم به بومهن و یا پردیس برای تمدید و یا صدور دفترچه بیمه از سوی پرسنل میتوانند مراجعه و اعلام شکایت کنند تا رسیدگی شده و با کارمند خاطی برخورد شود.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه رودهن در پایان خطاب به همه بیمهشدگان تأمین اجتماعی تأکید کرد: بیمهشدگان میتوانند با مراجعه به مراکز درمانی در سراسر کشور که تحت نظر بیمه تأمین اجتماعی هستند با ارائه کارت ملی خدمات درمانی دریافت کنند و نیاری به دفترچه بیمه نیست.
/خبرنگار:ماهان احمدی/
ارسال دیدگاه