مراسم تجلیل از دبیران برتر امتحانات نهایی شهرستان قدس

در مراسمی از دبیران برتر شهرستان قدس با بالاترین آمار قبولی در امتحانات نهایی سال 94-93تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۴۶۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، این مراسم با حضور حسین سنجری معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، بهروز جعفری کارشناس مسئول دوره دوم متوسطه اداره کل، محمدرضا بهمنش مدیرآموزش و پرورش شهرستان قدس، شورای معاونین ، فرهنگیان و خانواده های آنها در سالن برلیان شهرستان برگزار شد.

حسین سنجری،معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،در سخنانی ضمن تشکر از تلاش های دبیران گفت: عمق نیاز به همدلی و هم زبانی که از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بیان شد، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است.

سپس، در ادامه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس نیز با تأکید بر اینکه ملاک ارزیابی و ارزش گذاری دبیران تنها بر اساس نمره نمی باشد ،گفت: با این وجود کسب بالاترین نمره قبولی در امتحانات نهایی و با توجه به این که طراحی و تصحیح امتحانات خارج از دسترس دبیر مربوطه است،آمار بالای قبولی نشان دهنده کیفیت بالا و موفقیت دبیران عزیز در امر تدریس است.

شایان ذکر است ،در این مراسم 58 نفر از فرهنگیان شهرستان قدس که بیشترین درصد قبولی را در امتحانات نهایی سال تحصیلی 94-93 دوره متوسطه دوم داشتند، ،تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار