معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

۱۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های سرپایی پرداخت شد

تهران (پانا)- معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی اعلام کرد هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سهم این سازمان از مطالبات داروخانه‌های سرپایی دانشگاهی و غیردانشگاهی طرف قرارداد مربوط به اسناد اردیبهشت ماه پرداخت شد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های سرپایی پرداخت شد

سید مرتضی حسینی  در این باره اظهار کرد: سوم شهریور ماه با واریز مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان به حساب داروخانه‌های خصوصی طرف قرارداد، سهم سازمان از مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تسویه شده بود.

وی افزود: امروز - ۱۰ شهریور - با پرداخت مبلغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات داروخانه ها تا پایان اردیبهشت ماه تسویه شده است.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز سهم ارز دارو بابت عملکرد فروردین ماه این داروخانه‌ها را تسویه کرده و سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرده است با تأمین منابع مورد نیاز، الباقی مطالبات رسیدگی شده داروخانه‌های خصوصی نیز به تدریج پرداخت خواهد شد.

حسینی اظهار داشت: در یک هفته گذشته ۱۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز پرداخت شده است.

همچنین معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی نیز اعلام کرده است که در ۴۰ روز گذشته ۲۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات بخش درمان به طرف‌های قرارداد پرداخت شده است. در همین حال، هم اکنون طلب شرکت‌های دارویی تأمین اجتماعی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و بخش خصوصی ۲۲ هزار میلیارد تومان است که برای رفع مشکلات دارو و درمان، باید مشکلات این زنجیره حل شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار