معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

بسترسازی برای فراگیری و انس با قرآن کریم دانش‌آموزان مهمترین برنامه آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت بسترسازی برای فراگیری و انس با قرآن کریم دانش‌آموزان مهمترین برنامه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بسترسازی برای فراگیری و انس با قرآن کریم دانش‌آموزان مهمترین برنامه آموزش و پرورش است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده در خصوص برگزاری بزرگترین محفل دانش آموزی انس با قرآن کریم جهان اسلام گفت: اگر بخواهیم جامعه اسلامی و به خصوص دانش آموزان از فتنه ها و بدی ها دوری کنند باید تا می توانیم نسل نو را با آموزه های کاربردی و موضوعی قرآن کریم مأنوس کنیم و سیاست اصلی آموزش و پرورش در زمینه فعالیت های قرآنی بسترسازی برای فراگیری و انس با قرآن کریم دانش آموزان است.

وی افزود : در این راستا و طبق برنامه اعلام شده بزرگترین محفل دانش آموزی انس با قرآن کریم جهان اسلام روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین مصادف با روز ۲۷ ماه مبارک رمضان ساعت ۹ صبح همزمان در ۲۰ هزار مدرسه هزار نقطه مرکزی و متمرکز شهرستان ها و تعدادی از کشور های جهان اسلام برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در قالب این محفل، دانش آموزان در مدرسه و همراه با دوستان خود، ضمن تلاوت آیات نورانی قرآن کریم از برنامه های جذاب قرآنی از جمله حفظ خوانی ، مسابقات قرآنی و تقدیر از برترین ها استفاده خواهند کرد.

وی یادآورشد: این رویداد معنوی و نورانی توسط مراکز صدا و سیمای استان ها و برخی از شبکه های سراسری به صورت زنده پوشش داده می شود.

باقر زاده در خاتمه گفت: حضور قاریان و حافظان ممتاز بین المللی، استانی و دانش آموزی از نکات برجسته این رویداد مهم قرآنی در کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار