جشن نیکو کاری در مدارس شهر قدس برگزار شد

شهر قدس (پانا) جشن نیکو کاری باحضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) وسایر مسئولین به صورت متمرکز در آموزشگاه سیزده آبان شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکو کاری در مدارس شهر قدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،در این برنامهمحمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آمورش و پرورش شهر قدس به خطاب به دانش آموزان در خصوص فواید انسان دوستی وکمک به دیگران گفت: کمک به هم نوعان باعث شادابی و نشاط می شود .
وی خاطر نشان کرد حتی کودکان نیز می‌توانند با خوشرو بودن ویک لبخند شادابی را به همنوعان خود هدیه دهند و با اشاره به آیات قرآن اذعان داشت که خداوند اعمال انسان دوستانه ی بندگان خود را چندین برابر برای آنها جبران می‌کند.
سپس عذیری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان شعار جشن نیکو کاری مبنی بر بهار همدلی وشکوفه مهربانی گفت: کمیته امدادامام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای کمک به نیازمندان به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد امسال چهلمین سال تاسیس این نهاد می باشدو در طول این سال ها خدمات ارزشمندی ارائه شده و بسیاری از دانش آموزان نیازمند با همت و تلاش خودشان به درجات عالی علمی و مقام و منصب رسیده اند پس فقر مالی نمی‌تواند مانع پیشرفت انسان شود.
عذیری در ادامه گفت: این جشن با هدف فراهم کردن نیاز مدد جویان و شرایط مناسب آنها در آستانهای سال نو برگزار می شود که اولین روز در مدارس ،روز دوم در سطح شهرستان وروز سوم در مصلی های نماز جمعه برگزار می گردد.
وی با بیان این که شاخص نیکو کاری در میان مردم کاملا فعال است ،بیان داشت مردم با وجود گرفتاری های که دارند از انجام این عمل خدا پسندانه غفلت نمی‌کنند .
سپس میهمانان،معلمان و دانش آموزان هدایای نقدی خود را به نفع دانش آموزان کم بضاعت آموزشگاه سیزده آبان اهداء کردند.
شایان ذکر است ،برپایی غرفه های فروش هفت سین ،صنایع دستی ،گلیم بافی، غذاهای سنتی واهداء سود حاصل از فروش به دانش آموزان کم بضاعت از سایر فعالیت های انجام شده در جشن نیکو کاری آموزشگاه سیزده آبان بود.
/خبرنگار:حدیث سهیلی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار