معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقى:

امدادرسانی به سیل‌زدگان و جستجوی مفقودان با جدیت ادامه دارد

معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقى در خصوص آخرين وضعيت مناطق سيل زده، اظهار داشت: از ديروز دستگاه هاي امدادرسان و نيروهاي سپاه و ارتش و نيروي انتظامي در منطقه حضور دارند و امداد رساني آغاز و با جدیت همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۶۱۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در در گفت و گو با خبرنگاران در مناطق سیل زده شهرستان آذرشهر، خاطرنشان كرد: در منطقه عجب شير عمليات جستجو و نجات با همكاري نيروهاي ارتش و سپاه و نيروي انتظامي براي پيدا كردن مفقودين ادامه دارد.

شبستري، اضافه كرد: در شهرستان آذر شهر نيز بر اساس اعلام آمادگي سپاه و ارتش در كنار ديگر تيم هاي امداد و نجات درخواست كمك شده است.

وي گفت: در راستاي امداد رساني هرچه سريعتر به سيل زدگان و جستجوي مفقودين علاوه بر ديگر دستگاه ها هوانيروز نيز در آماده باش كامل
به سر مي برد و در آمادگي كامل براي پروازهاى شناسايي قرار دارند كه بخاطر نامساعد بودن هوا امكان پرواز وجود نداشته و به محض مساعد شدن پروازها شروع خواهد شد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقى گفت: در حال حاضر در منطقه كليه عوامل ستاد بحران استان به همراه معاون عمراني استاندار و ديگر دستگاه ها و تيم هاي امداد رساني حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار