جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز پسر در عجب شیر/

صمدزاده: یادگیری فرامین دینی از کودکی باید صورت گیرد

رئیس آموزش و پرورش عجب شیر در آیین جشن تکلیف 400 دانش آموز پسر این شهرستان گفت: دانش آموزان باید از سن کودکی با فرامین الهی و دینی آشنا شده و در یادگیری و عمل به آموزهای های دینی تلاش کنند.

کد مطلب: ۶۰۴۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد علی صمدزاده در این آیین با اشاره به فلسفه برپایی جشن تکلیف و ضرورت آموزش احکام برای دانش آموزان، اظهارکرد: برپایی مراسم جشن تکلیف، تاکید بر ارزش ها است و روز تشرف به تکلیف برای انسان عید محسوب می شود و این روز و برگزاری جشن برای حفظ نظام ارزشی و تربیتی جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است .
وی افزود: دانش آموزان با رسیدن به سن تکلیف باید واجبات را انجام دهند و از محرمات و گناهان دوری و به واسطه دستورهای الهی راه خوشبختی را پیدا کنند .
صمدزاده انجام واجبات و دوری از گناه و ناپاکی را زمینه ساز سعادت دنیا و آخرت اعلام کرد و ادامه داد: در کنار انجام دستورات الهی، رعایت تقوا و پرهیزگاری در رسیدنانسان به کمال کمک فراوانی می کند .
در این آیین دانش آموزان با اجرای برنامه های مختلف و قرائت قرآن، دکلمه، پیمان نامه جشن تکلیف، سوگند نامه، نیایش، برنامه های شاد و آموزنده و نماز جماعت، روز تکلیفشان را جشن گرفتند .
خبرنگار: عزت نامدار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار