ضیاالدین دری در گفت و گو با پانا:

حیدریان می تواند با تکیه بر تجربه اش مشکلات سینما را حل کند

ضیاالدین دری کارگردان سینما در واکنش به انتصاب محمد مهدی حیدریان به سمت ریاست سازمان سینمایی به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: حیدریان از پذیرفتن مسئولیت سازمان سینمایی نیت خیر دارد و می خواهد مشکلات را با تکیه بر تجربه های خود حل کند.

کد مطلب: ۶۰۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ضیاالدین دری نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره انتصاب محمدمهدی حیدریان به سمت ریاست سازمان سینمایی بیان کرد: آقای حیدریان پیش از این نیز ریاست سازمان سینمایی را برعهده داشته است و این سمت برایش جذاب نیست. من حتی فکر نمی کردم که او این مسئولیت را قبول کند. بنابراین مشخص است که از این پذیرش، نیت خیر دارد و می خواهد مشکلات را با تکیه بر تجربه های خود حل کند.
وی درباره ویژگی های مدیریتی رئیس جدید سازمان سینمایی افزود: حیدریان فرد آگاهی نسبت به امور سینماست. سال هاست که در حوزه سینما فعالیت می کند. سلسله مراتب را رعایت کرده است و همچنین تجربه اجرایی نیز در عرصه سینما دارد. این شناخت و دانش او نسبت به سینما می تواند فعالیت های سینما را سرعت ببخشد و به پیشرفت آن حتی در مدت چند ماه باقیمانده تا دولت جدید کمک کند. بنابراین می توان از بابت سینما خیال سینماگران راحت باشد.
این کارگردان همچنین ادامه داد: به نظرم با انتخاب شایسته حیدریان به سمت ریاست سازمان سینمایی حداقل می توانیم امیدوار باشیم که چرخ سینما تا دولت بعد خوب می چرخد. تعلیقی صورت نمی گیرد. تبعیض از سینما فاصله می گیرد. پیشنهاد من این است که او از مشاورانی بیشتری نسبت به آقای ایوبی کمک بگیرد تا سینما منحصر به عده ای خاص نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار