با حضور رئیس دانشگاه آزاد صورت گرفت؛

رونمایی از هواپیمای بدون سرنشین آفر و طرح خودروی خورشیدی هاوین 2

خبرگزاری پانا: هواپیمای بدون سرنشین آفر و طرح خودروی خورشیدی هاوین 2 ساخت پژوهشگران مرکز تحقیقات مکانیک و خودرو دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور فرهاد دانشجو رونمایی شد.

کد مطلب: ۵۲۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرهاد دانشجو با حضور در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هواپیمای بدون سرنشین آفر و طرح خودروی خورشیدی هاوین 2 ساخت پژوهشگران مرکز تحقیقات مکانیک و خودرو این دانشگاه را رونمایی کرد.

هواپیمای بدون سرنشین آفر که برای اهدافی همچون شناسایی و عکس برداری ساخته شده است دارای بالی حدوداً سه متر و طول بدنه یک و نیم متر است.

هواپیمای بدون سرنشین آفر، پلت فرم یک هواپیمای واقعی را داراست و ارتفاع پروازی این هواپیما 1500 متر و برد پروازی آن بیش از 4 کیلومتر است.

بر اساس این گزارش، بهبود آیرودینامیک خودرو، کاهش وزن، افزایش سرعت متوسط به 90 کیلومتر بر ساعت، افزایش سرعت ماکزیمم به بیش از 150 کیلومتر بر ساعت، ساخت سیستم تعلیق بهینه، مکانیزم فرمان 4 میله ای بهینه شده از مشخصات خودروی خورشیدی هاوین 2 است.

در خودروی خورشیدی هاوین 2 از دو موتور الکتریکی و باتری های با راندمان بالا استفاده شده است و بدنه آن کاملاً کربنی، سبک و با استحکام بالا است.

بهینه سازی مصرف با استفاده از سیستم مدیریت توان و استفاده از MPPTساخت داخل از دیگر مشخصات این خودرو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار