مشاور واحد استعدادیابی مجتمع آموزشی نوآور در گفت و گو با پانا مطرح کرد

انجام تست شخصیت شناسی و هوش چندگانه برای پرورش دانش آموزان پژوهشگر

مشاور واحد استعدادیابی مجتمع آموزشی نوآور گفت: مجتمع آموزشی نوآور با انجام تست شخصیت شناسی و هوش چندگانه دانش آموزان را برای کار های پژوهشی آماده می کند.

کد مطلب: ۴۷۰۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

راحله شاه محمد در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا،اظهار داشت: مهمترین هدف مجتمع آموزشی نوآور شناسایی استعدادهای دانش آموزان از بدو ثبت نام است تا بتوانیم بستر مناسب برای رشد دانش آموزان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: پس از آزمون ورودی که در اردیبهشت ماه هر سال برگزار می شود در ایام تابستان تا 6 ماه جلسات مصاحبه و مشاوره با حضور دانش آموزان و والدین با توجه به المان های شخصیتی و استعدادهای آنها برگزار می شود.

مشاور واحد استعدادیابی مجتمع آموزشی نوآور افزود: همچنین تست استاندارد جهانیMBTI که تست تیپ شناسی شخصیت است از دانش آموزان و والدین آنها گرفته می شود و همچنین تست های هوش چندگانه گارد نی نیز از دانش آموزان گرفته می شود .

وی گفت: دانش آموزان با توجه به استعدادها و توانمندی هایی که دارند جهت شکوفایی و خودباوری در گروه های مختلف تقسیم بندی می شوند.

شاه محمد اضافه کرد: همچنین ما انجمن فارغ التحصیلان نوآور را داریم که پس از ورود دانش آموزان به دانشگاه نیز همکاری آنها با مجموعه ادامه دارد و حتی برای آنها فرصت های شغلی ایجاد می کنیم.

وی ادامه داد: هدف مجموعه این است تا بتواند در بستر مناسب زمینه را برای پژوهش و کسب تجربه دانش آموزان فراهم کند تا علاوه بر اهداف آموزشی که تعیین شده است بتوانند خلاقیت ها و استعدادهای خود را بروز دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار