فعالیت 1200 پایگاه اوقات فراغت در مدارس مازندران

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از فعالیت یک‌هزار و 200 پایگاه اوقات فراغت در مدارس مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۳۶۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سیدعلی قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در استانداری، با اشاره به این که معاونت پرورشی و فرهنگی و معاونت اداره ورزش و جوانان اجرای طرح اوقات فراغت را برعهده دارند، گفت: بیرخانه دائمی اوقات فراغت در استانداری مازندران زیر نظر مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری، در صورت مصوب شدن توسط اعضای جلسه دتشکیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: برای اجرای مناسب طرح اوقات فراغت نیاز به همکاری مالی دستگاه‌های اجرایی داریم.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 200 هزار نفر در طرح اوقات فراغت استان در حوزه دانش‌آموزی شرکت کردند، افزود: با اقدامات انجام شده در سال گذشته تنها 47 درصد از دانش‌آموزان استان در این طرح مشارکت داشتند که برای جذب بیشتر دانش‌آموزان نیاز به حمایت مالی از سوی استانداری داریم.

قاسمی با اشاره به 800 پایگاه اوقات فراغت ایجاد شده توسط آموزش و پرورش در استان، یادآور شد: با توجه به نیازهای که در استان وجود دارد، امسال 400 پایگاه دیگر در استان اضافه شده که تعداد پایگاه‌های این نهاد در سال‌جاری به یک‌هزار و 200 پایگاه ارتقا یافت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران نیز گفت: برای اجرای مناسب طرح اوقات فراغت باید از همه ظرفیت دستگاه‌های استان به خوبی استفاده شود.

حجت‌الاسلام محمد انتظاری خاطرنشان کرد: مازندران ظرفیت خوبی برای اجرای مناسب این طرح دارد به شرطی که بخشی‌نگری در استان کنار گذاشته شود و همه دستگاه‌ها برای اجرای این طرح در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی در طرح ساماندهی اشتغال باید خودنمایی کند، گفت: از ظرفیت مساجد استان به‌ویژه در ایام ماه رمضان نیز باید به‌خوبی استفاده شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار