کلاس های اوقات فراغت کانون پرورش فکری مازندران آغاز شد

خبرگزاری پانا: همزمان با فصل تابستان و اجرای طرح اوقات فراغت، کانون پرورش فکری مازندران کلاس های تابستانه ی خود را برگزار می نماید.

کد مطلب: ۳۶۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این کانون در ایام تابستان با برگزاری کلاس های آزاد و با بکارگیری مربیان و مدرسان با تجربه و کار آزموده در صدد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این استان تلاش می نماید تا در رشته های متعدد، کودکان ونوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد هایشان یاری نماید .
مدیر كل كانون پرورش فكری مازندران در این خصوص گفت: با توجه به اینکه اصلی ترین هدف کانون، شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان می باشد برپایی کارگاه های ویژه می تواند برگسترش و تعمیم فعالیتها در سطح وسیع تر کمک شایانی نماید .
قاسم عزیززاده گرجی در تعریف كارگاه های كانون پرورش فكری بیان داشت: این كارگاه ها فضایی است آموزشی و پرورشی که درآن اصول و مهارت های خاص فرهنگی ، ادبی و هنری با استفاده از روش های موثر و در یک محدوده ی زمانی معین با هدف تقویت مهارت ها و رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان به آن ها ارائه می شود .
این مسوول در خصوص اهداف برگزاری كلاسها گفت: تحت پوشش قراردادن تعداد بیشتری از کودکان ونوجوانان، شناسایی و پرورش استعداد های آنها و شناسایی و تقویت مربیان فرهنگی ،هنری و ادبی در سطح استان از اهداف مهم ما می باشد.
بر این اساس، امسال نیز همزمان در فصل تابستان، 25 مرکز فرهنگی و هنری کانون در سطح استان مازندران با برگزاری بیش از 25 رشته فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی در مقطع سنی 4 تا 17 سال ثبت نام می نماید .
علاقمندان به شرکت در این کلاس ها می توانند به مراکز فرهنگی و هنری کانون های پرورش فکری شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند .
گفتنی است طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در رشته های قرآن، نقاشی،خوشنویسی، سفالگری(دستی)گروه کودک، سفالگری(چرخ) گروه بزرگسال، مجسمه سازی، نقش برجسته، عکاسی، کاردستی، عروسک سازی، ادبی(شعر و قصه)، نوشتن خلاق، طراحی، پویا نمایی، موسیقی، معرق، فیلم سازی، مهارت خواندن، نجوم، کلاس های دست ساخته های علمی، رباتیک، ابتكار و خلاقیت، نمایش، آموزش قصه گویی برای مادران، نمایش خلاق، مهارت زندگی، پژوهش خلاق، شطرنج و سایر فعالیت ها از علاقمندان ثبت نام بعمل می آورد .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار