در هفدهمین برنامه «یک عصر، یک مستند» صورت می پذیرد؛

نقد مستند «دنیا خانه من است» در خانه فرهنگ نور

خبرگزاری پانا: فیلم مستند «دنیا خانه من است» به کارگردانی منوچهر مشیری در هفدهمین برنامه «یک عصر ، یک مستند »خانه فرهنگ نور اکران سپس نقد و بررسی می شود.

کد مطلب: ۱۸۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، کارگاه «یک عصر، یک مستند» که با اکران و بررسی فیلم های برتر مستند ایران از سوی خانه فرهنگ نور برگزار می شود، پنج شنبه 18 آبان ساعت 19 ، فیلم مستند « دنیا خانه من است » به ساخته منوچهر مشیری را نقد و بررسی می کند.
در کارگاه « یک عصر ، یک مستند»احمد زاهدی ،کارشناس سینما و عضو انجمن مستند سازان با حضور برخی از عوامل فیلم به نقد و بررسی فیلم "دنیا خانه من است" می پردازد.

این گزارش می افزاید کارگاه«یک عصر یک مستند» به منظور معرفی فیلم های برتر مستند ایران و آشنایی بیشتر علاقمندان به هنر هفتم با مولفه های یک فیلم مستند خوب در خانه فرهنگ نور برگزار می شود.

فیلم مستند «دنیا خانه من است »ماجرای انتقال پیکر نیما یوشیج از امامزاده عبدالله تهران به یوش است. منوچهر مشیری خود در باره این فیلم می گوید: «سال 1372، در خبری در یکی از روزنامه ها خواندم که پیکر شاعر نامدار ایران به یوش منتقل می شود ،فکر کردم این اتفاق تاریخی باید ثبت شود پس خبر را پیگیری می کردم و نتیجه این شد که کلیه مراحل انتقال پیکر نیما به یوش در این فیلم ثبت شده است.»

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ نور واقع در بلوار آیت ا... کاشانی،بعد از اتوبان ستاری،جنب شهر كتاب مراجعه فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار