رئیس دانشگاه ملایر خبر داد:

اخذ مجوز 9 مجله علمی ـ تخصصی در دانشگاه ملایر

خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه ملایر از اخذ مجوز 9 مجله علمی ـ تخصصی در دانشگاه ملایر خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهمن امانیدر جمع مسئولان روابط عمومی‌ دانشگاه‌های منطقه 6 کشور در دانشگاه ملایر به موفقیت‌های دانشگاه ملایر اشاره کرد و افزود: دانشگاه ملایر طی سال‌های اخیر به رشد و بالندگی در زمینه‌های مختلف رسیده است.

وی موفقیت‌های این دانشگاه را نشانه کارآمدی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران در توجه به علم و دانش برشمرد و افزود: دانشگاه ملایر همچنان برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر با تمام توان حرکت می‌کند.

رئیس دانشگاه ملایر از تحصیل 6 هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر 67 رشته دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه فعال هستند که نیمی از آن رشته‌های تحصیلات تکمیلی است.

وی در ادامه به وجود 13 رشته دکتری در دانشگاه ملایر اشاره کرد و عنوان داشت: از این تعداد هشت رشته دکترای پژوهش‌محور است.

امانی به وجود پژوهشکده کشمش و انگور دانشگاه ملایر اشاره و بیان داشت: دانشگاه ملایر به عنوان متولی تولید کشمش و انگور کشور در راستای عملی کردن یافته‌ها و پژوهش‌های علمی دانشمندان و کارشناسان در باغات انگور و دستیابی به یافته‌های علمی جدید تلاش می‌کند.

رئیس دانشگاه ملایر به برگزاری 20 همایش ملی در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: این همایش‌ها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی در ادامه از اخذ مجوز 9 مجله علمی، تخصصی در دانشگاه ملایر خبر داد و افزود: این مجلات با یافته‌های علمی اساتید این دانشگاه به زودی منتشر خواهد شد.

امانی ابراز داشت: دانشگاه ملایر برای رشته‌های تحصیلات تکمیلی مجوز پذیرش دانشجویان خارجی را دریافت کرده و در نظر دارد به زودی با تأسیس پردیس بین‌الملل دانشجو بپذیرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های منطقه 6 کشور نیز گفت: طبق مصوبه جدید اداره روابط عمومی‌ها به مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ارتقا یافته و از ساختار قدیمی خود خارج شده است.

محمدحسین انصاف‌نیا با بیان اینکه این مصوبه به تائید هیئت امنا رسیده است، از مدیران روابط عمومی‌ها خواست که با هماهنگی ریاست دانشگاه خود و دبیرخانه منطقه 6 نسبت به تغییر چارت سازمانی روابط عمومی‌ها اقدامات لازم را انجام داده و نتایج را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی آشنایی با رسانه‌ها و ایده‌های جدید را از اهداف نشست روابط عمومی برشمرد و گفت: در این نشست کارگاه ارتباط با رسانه و کارگاه خلاقیت برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های منطقه 6 کشور تصریح کرد: در سال 1392 تصمیم بر این بوده که چهار نشست برگزارشود که سومین نشست در دی ماه و چهارمین نشست در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار