محمد سخنور: هنرمندان تئاتر در شرایط کرونا برای تمرین با سختی روبرو هستند

تهران (پانا) - تهیه‌کننده نمایش «گونه‌ پرشگرهای جهشی» با اشاره به تعطیلی سالن‌های تئاتر در شرایط کرونا که با فرازوفرودهای بسیار زیادی روبرو بوده از توجه جدی متولیان به تأمین مکان‌هایی برای تمرین هنرمندان تئاتر در شرایط کرونا سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
محمد سخنور: هنرمندان تئاتر در شرایط کرونا برای تمرین با سختی روبرو هستند

نمایش «گونه‌ پرشگرهای جهشی» اقتباسی است از نمایشنامه 101 به قلم «رچ اورلاف» و ترجمه‌ استاد دلخواه است که بر روی پشت‌بام یک آپارتمان دوطبقه اجرا می‌شود و همه‌چیز آن رئال است. از زیبایی‌های بصری و مهتاب گرفته تا نوازندگی و خوانندگی که به فضای کار گرمی بخشیده است.
«محمد سخنور» تهیه‌کننده نمایش «گونه‌ پرشگرهای جهشی» در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «این تئاتر جذابیت‌های بسیار زیادی برای من دارد. اتفاقات و جریاناتی که در کار اتفاق می‌افتد رنگ و بوی زندگی دارد و همین برای مخاطب امروز که در عصری زندگی می‌کند که همه‌چیز به‌سرعت در حال گذر است، لحظه‌ای تأمل درباره زندگی دارد.»
سخنور درباره سختی‌های کار تئاتر در شرایط کرونا گفت: «کار کردن تئاتر در شرایط فعلی خیلی سخت است. در شرایط کرونا نه‌تنها اجراها دائم در نوسان تعطیل شدن ناشی از کرونا هستند بلکه هنرمندان تئاتر برای تمرین‌های شان با سختی‌های بسیار زیادی روبرو شده‌اند.»
وی افزود: «در این شرایط نه بودجه‌ای وجود دارد که بتوان روی آن حساب کرد و نه ارگانی است که از تئاتر و هنرمندان تئاتر در شرایط کرونا حمایت کند. در این شرایط طبیعی است که رغبتی برای حضور سرمایه‌گذار هم وجود نخواهد داشت.»
سخنور اظهار کرد: «من همه تلاشم را کردم تا جاییکه می‌شود مبلغ بلیت را به‌صورت گروهی کاهش دهم و تخفیف‌های خوبی رو برای علاقه‌مندان و هنردوستان و ارگان‌های دولتی و خصوصی گذاشته شده است. امیدوارم با استقبالی که از این نمایش می‌شود هدایت کارگردان این تئاتر «الهه تنهایی» و بازیگران به ثمر بنشیند.

نمایش «گونه‌ پرشگرهای جهشی» به کارگردانی «الهه تنهایی» آبان ماه در سالن دیوار چهارم به روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار