مدیرکل آموزش‌و پرورش استان اصفهان:

آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در سراسر استان را داریم

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش‌و پرورش استان اصفهان تاکید کرد باتوجه‌به شرایط جامعه در سال تحصیلی جدید، راهبردهای آموزشی به‌صورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی طراحی شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در سراسر استان را داریم

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در گفت وگو با برنامه سلام اصفهان رادیو اصفهان ضمن قدردانی از زحمات بی‌وقفه همکاران فرهنگی، مدیران مدارس و کارشناسان آموزش‌وپرورش که به‌صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات آموزشی و تربیتیِ بهتر تلاش می‌کنند، اظهار کرد: الگوی فعالیت تربیتی و آموزشی مدارس در شرایط کرونا در سال تحصیلی پیش رو به سراسر استان ابلاغ شده است. در این الگو، توجه به بهداشت، سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و فضاهای آموزشی به‌عنوان یک اصل ضروری موردتوجه قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه‌به شرایط جامعه در سال تحصیلی جدید، راهبردهای آموزشی به‌صورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی طراحی شده و در ابتدای سال تحصیلی، بازگشایی حضوری مدارس کم‌جمعیت و کارگاه‌های هنرستانی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

اعتدادی با اشاره به اینکه بازگشایی حضوری سایر مدارس به‌صورت تدریجی از آبان‌ماه با ارزیابی‌های بهداشتی و حداکثر آمادگی انجام خواهد شد، اظهار کرد: در زمینه آموزش، هیچ وقفه‌ای نخواهیم داشت و همه آموزش‌ها به‌صورت مجازی از سوم مهرماه آغاز خواهند شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ادامه داد: آمادگی کامل را در سراسر استان برای بازگشایی مدارس داریم، جشن شکوفه‌ها به‌صورت هم‌زمان در روز یکم مهرماه برگزار خواهد شد و در روز سوم مهرماه نیز در یکی از مدارسِ شاهد، زنگ آغاز سال تحصیلی به صدا در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار