برگزاری آیین اختتامیه کلاس‌های تابستانی ایجرود

زنجان (پانا) - مراسم اختتامیه کلاسهای تابستانی کانون فرهنگی تربیتی امام حسین (ع) ایجرود با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود، معاون پرورشی آموزش و پرورش و دانش آموزان شرکت کننده در طرح و کلاس‌های تابستانی و جمعی از فرهنگیان و اولیا، به مدیریت نرگس نظری در فرهنگ‌سرای این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین اختتامیه کلاس‌های تابستانی ایجرود

در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت اوقات فراغت و استفاده ی مفید از آن، از مقام آوران جشنواره های تابستانی تجلیل و تقدیر انجام شد.

زهرا شریعتی، ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های فعالانه‌ی معاون پرورشی و فعالیت‌های مستمر دانش آموزان و همراهی اولیای آنان، به اهمیت اصول برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری مفیدِ هرچه بیشتر از اوقات فراغت اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش افزود: به همت وجود پیگیر‌ی‌های فعالانه مدیریت کانون و معاون پرورشی‌آموزش و پرورش توانستیم آموزشِ پرورشی دانش آموزان را پس از پایان سال تحصیلی نیز امتداد دهیم و در سطح استان خوش بدرخشیم...!

کلاسهای اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی امام حسین(ع)ایجرود شامل؛ مجری گری، قصه گویی، قرآن کریم، خوشنویسی، کامپیوتر و عروسک سازی بود که در طول تابستان در بستر شبکه ی شاد مورد استفاده و استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.

در طی مراسم از فعالان و دانش آموزان کوشا و منتخب تجلیل انجام شد و اهدایی جوایز صورت گرفت.

خبرنگارخبرگزاری پانا؛ مریم بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار