برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش دماوند

دماوند(پانا)- سومین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند با حضور اعضاء شورا و به ریاست معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش دماوند

به گزارش تارود دماوند، در این نشست خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند اظهار کرد: معاینات بهداشتی دانش‌آموزان در حال انجام است و واکسیناسیون پایه‌های دهم و نوآموزان انجام می‌شود و معاینات اتباع نیز در مراکز شروع شده است.

او در ادامه افزود: ثبت‌نام واکسیناسیون در حال انجام است و واکسیناسیون پایه‌های دهم و نوآموزان به نوبت انجام می‌شود اما در حین سال تحصیلی ما واکسیناسیون را اجرایی می‌کنیم چراکه از ازدحام دانش‌آموزان پایه‌های دهم ضمن واکسیناسیون جلوگیری کنیم.

سپس حلیم زمهریر معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند در خصوص کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید دانش‌اموزان را با آگاه‌سازی‌ها به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ترغیب کرد تا دانشگاه فرهنگیان را در اولویت‌های انتخاب رشته خود قرار دهند.

او گفت: در واقعیت دانش‌آموختگان دانشگاه‌های مختلف پس از تحصیل بیکار هستند اما دانشگاه فرهنگیان امنیت شغلی را فراهم می‌کند. دماوند یک شهرستان دانشگاهی است که پتانسیل عالی برای قطب دانشگاهی شدن را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار