تقدیر از پاکبان فداکار توسط شهرداری منطقه ٣ همدان

همدان (پانا) - شهرداری منطقه ٣ طی مراسمی از کارگر خدمات شهری این منطقه به دلیل اطفای حریق و جلوگیری از آتش سوزی واحد تجاری واقع در بلوار بهشت قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۷۳۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از پاکبان فداکار توسط شهرداری منطقه ٣ همدان

همیشه انسان های بزرگ و فداکار هستند که برای نجات جان دیگران یا کمک به هم نوعان جان خود را به خطر می اندازند و به همین سبب نام و یاد این افراد فداکار در ذهن مردم جاودانه می ماند.
پاکبانان شهرداری ها انسان هایی هستند که با تلاش ها و فعالیت های خود همیشه محبتشان در دل مردم شهر ریشه دار است و مردم احترام خاصی برای آنان قائل هستند.

حمیدرضا حیدری، پاکبان مستقر در بلوار بهشت در بامداد روز چهارم آبان ماه در حال انجام وظیفه با صحنه آتش سوزی در مقابل مغازه ای مواجه می شود که بلافاصله در محل حاضر و پس از تلاش های فراوان و بدون دسترسی به امکانات لازم، اطفای حریق را انجام و از ورود آتش به مغازه جلوگیری می کند.
فیضی منش مدیر شهرداری منطقه ٣ همدان در این آیین با بیان این که باید قدردان زحمت های این کارگران باشیم، افزود: نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون زحمات طاقت‌ فرسای همکاران ما در حوزه خدمات شهری شهرداری است و خدمات قشر زحمت‌کش در این حوزه مایه آبرو و عزت شهرداری است.

او اضافه کرد: اگر کارگران زحمت‌کش خدمات شهری تنها یک روز فعالیت نکنند امر نظافت و رفت ‌و روب شهر با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

در پایان این مراسم که با حضور مدیر منطقه سه و مدیر خدمات شهری شهرداری همدان، معاون منطقه و رؤسای سایر ادارات منطقه ٣ برگزار شد با اهدا لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت کیمیای اندیشه، سرکارگر شرکت و پاکبان حیدری تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار