در استان ایلام برگزار شد

جلسه ساماندهی بوفه های مدارس

ایلام(پانا)-میان وعده سالم نقش بسیار مهمی در رشد جسمی و افزایش یادگیری دانش آموزان دارد.

کد مطلب: ۹۷۳۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی بوفه های مدارس

در این جلسه که با حضور اعضای ستاد استانی پایگاه تغذیه سالم برگزار گردید.مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تأکید بر ساماندهی و نظارت بر بوفه مدارس در راستای تأمین تغذیه سالم گفت: میان وعده سالم نقش بسیار مهمی در رشد جسمی و افزایش یادگیری دانش آموزان دارد.

رستم زاد ضمن اشاره به مشکلات بوفه‌های مدارس استان افزود:با توجه به اینکه دستورالعمل‌ها در خصوص بوفه‌ی مدارس به مدارس ارسال‌شده است و در صورتی که فروش غذاهایی خارج از چارچوب ارائه‌شده به دانش آموزان در مدارس مشاهده مشاهده شود با افراد خاطی برابر مقررات برخورد می شود..

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ضمن تأکید بر بازدیدهای مستمر از بوفه مدارس توسط دانشگاه علوم پزشکی و اداره سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش در شهرستان‌ها و مناطق گفت: عرضه مواد غذایی ناسالم در مدارس ممنوع است و باید با بوفه‌های آسیب‌رسان برخورد شود.

در ادامه این جلسه در خصوص مشکلات ، محدودیت‌ها و راهکارهای ساماندهی بوفه مدارس بحث و تبادل نظر شد و مصوب گردید : مسئولیت مستقیم بوفه مدارس با مدیران مدارس باشد، کارگروه نظارت بر بوفه‌های مدارس با حضور دانشگاه علوم پزشکی استان ، اداره کل صنعت و معدن و تجارت و اداره کل آموزش‌وپرورش استان ایلام تشکیل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار