«دکتر اسلیپ» پرفروش‌ترین فیلم هفته افتتاحیه شد

تهران (پانا) - فیلم‌های «دکتر اسلیپ» و «آخرین کریسمس» از این هفته با نمایش بر پرده سینماهای دنیا در صدر پرفروش‌ترین‌های هفته افتتاحیه قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۶۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
«دکتر اسلیپ» پرفروش‌ترین فیلم هفته افتتاحیه شد

به گزارش آی ام دی بی، فیلم «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) به کارگردانی مایک فلانیگان که بر اساس داستانی از استفن کینگ ساخته شده است در واقع ادامه‌ای بر فیلم مطرح The Shining (درخشش) ساخته استنلی کوبریک کارگردان فقید است. در فیلم «دکتر اسلیپ» که این هفته پرفروش‌ترین فیلم افتتاحیه شده است، «اوان مک گریگور» نقش «دن تورنس» شخصیت اصلی فیلم را ایفا می‌کند.

«آخرین کریسمس» (Last Christmas) ساخته پاول فیگ یک فیلم کمدی رمانتیک است که امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی سریال گیم آو ترونز در آن بازی می‌کند. کلارک در این فیلم نقش دختر جوانی را ایفا می‌کند که با انتخاب‌های اشتباه زندگی ناهنجاری را برای خود رقم زده و حال در آستانه کریسمس به عنوان جن پاپانوئل در یک فروشگاه بزرگ استخدام می‌شود؛ جایی که «تام» را می‌بیند و زندگی‌اش وارد مسیری تازه می‌شود. «آخرین کریسمس» تا این لحظه در جایگاه دوم فروش هفته افتتاحیه قرار دارد.

«میدوی» (Midway) ساخته رولند امریک فیلمی جنگی درباره نبرد میدوی در سال 1942 است که در منطقه پاسیفیک بین امریکا و ژاپن اتفاق افتاد. اد اسکرین، پاتریک ویلسن و وودی هرلسون بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم‌های Honey Boy، The Kingmaker و Playing with Fire دیگر فیلم‌های این هفته هستند که جایگاه چهارم تا ششم فروش افتتاحیه را به خود اختصاص داده اند.

ترمیناتور: پیشتاز باکس آفیس

فیلم «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» (Terminator: Dark Fate) که از اول نوامبر در امریکا به نمایش درآمده است تا امروز به فروش 29 میلیون دلار در این کشور دست یافته و در صدر باکس آفیس قرار دارد. جدیدترین ترمیناتور به کارگردانی تیم میلر و بازی آرنولد شوارتزنگر، مکنزی دیویس و لیندا همیلتون در واقع دنباله‌ مستقیم فیلم‌های نابودگر و نابودگر ۲ است و به لحاظ داستانی ارتباطی با سایر فیلم‌های سری ترمیناتور ندارد.

بعد از ترمیناتور فیلم «جوکر» با فروش بالای 13 میلیون دلار در جایگاه دوم ایستاده است. «مالیفیسنت» با بازی آنجلینا جولی هم فیلم سوم در لیست پرفروش‌ترین‌های امریکاست.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار