خبرنگاران پانا باید مطالبه کننده حقوق شهروندی باشند

یزد(پانا) - به مناسبت روز دانش آموز رئیس کانون وکلای دادگستری و رئیس مرکز تخصصی حقوق کودک استان یزد از دفتر خبرگزاری پانا مستقر در سازمان دانش آموزی استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۶۶۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا باید مطالبه کننده حقوق شهروندی باشند

"محمد حسین جعفری " دراین بازدید با تبریک روز دانش آموز و گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید گفت: خبرگزاری پانا یکی از مهمترین تشکل دانش آموزی است که در عرصه آگاهی بخشی و اجتماعی کردن دانش آموزان فعالیت می کند .

"جعفری " حضور و نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را یادآورشد و گفت: فراهم آوردن زمینه حضور وبروز استعدادهای نوجوانان وجوانان در عرصه های مختلف جامعه با هدایت و همراهی مربیان ومعلمان از نیازهای ضروری امروز است .

رئیس مرکز تخصصی حقوق کودک استان یزد افزود : آشنائی همه دانش آموزان با حقوق خود و حقوق شهروندی یک ضرورت است وخبرنگاران دانش آموزان با توجه به رسالت خبری خود باید مطالبه کننده حقوق شهروندی درجامعه باشند .

وی ازآمادگی این مرکز برای آموزش حقوق شهروندی به خبرنگاران پانا خبرداد و افزود: مرکز تخصصی حقوق کودک در کانون وکلای دادگستری استان یزد آمادگی دارد نشست های آموزشی را برای گروههای مختلف دانش آموزی برگزار کند.

"جعفری" به فعالیت های مرکز تخصصی حقوق کودکان استان اشاره کرد و گفت : این مرکز اخیرا در نامه از ریاست کل دادگستری استان درخواست کرده است تا اتاق اختصاصی برای کودکان در دادگستری استان ایجاد نماید تا کودکان درجریان دادرسی، کمتر با صحنه های ناخوشایند روبرو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار