با حضور در یکی از بیمارستان های تهران؛

رئیس‌جمهور از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کرد + تصاویر

تهران (پانا) - رئیس‌جمهور عصر سه شنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حضرت آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی عیادت کرد.

کد مطلب: ۹۶۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهور از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کرد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسن روحانی در این عیادت ضمن دعا برای آیت‌الله مکارم شیرازی، از اقدامات انجام‌شده برای معالجه‌ ایشان مطلع شد.

رئیس جمهور در این دیدار گفت: شما در عمر پربرکت خود منشاء خدمات فرهنگی، دینی و تربیتی بسیاری برای حوزه های علمیه و طلاب جوان و ملّت ایران بوده اید. تربیت نسلی از فرهیختگان و فضلای حوزه و فعالیت های ماندگار نظیر تفسیر مشهور نمونه، نشریه مکتب اسلام و انتشارات نسل جوان و دروس خارج فقه و اصول و کلام همواره در حافظه حوزویان و جامعه دینی است.

روحانی با بیان اینکه همواره نیازمند رهنمودهای مراجع عظام تقلید بوده و هستیم، اظهارداشت: شما همانند درخت پرثمری هستید که همیشه مردم ، طلاب و علما از میوه های آن استفاده کرده اند.

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس جمهور، اظهارداشتند: امروز سخنان شما دراجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت را از تلویزیون گوش می دادم ، اقدامات و دستاوردهای شما نه تنها در حوزه بهداشت بلکه در دیگر حوزه ها نیز فوق العاده است.

این مرجع تقلید شیعه با تاکید بر اینکه " در شرایط فعلی تقویت شما ، تقویت انقلاب و کشور است"، گفتند: بعضی روی حساب هایی مخالفت هایی با دستاوردهای شما می کنند که البته اشتباه می کنند.

ایشان با اشاره به اینکه"آرامشی در اقتصاد نیز بحمدالله ایجاد شده است و این آرامش مهم است"، افزودند: در مجموع حمایت از دولت را لازم می دانم و مطمئن باشید مردم از اقدامات شما حمایت می کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی همچنین دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل را بسیار ارزنده خواند و اظهارداشت: شرایط نشان می دهد که دشمنان در اوهام و خیالات زندگی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار