انتخابی یورو 2020؛ ایتالیا با تغییر بزرگ جشن صعود گرفت

تهران (پانا) –در آخرین شب از هفته هفتم انتخابی یورو 2020، تیم‌ ملی فوتبال ایتالیا با 3 امتیاز زمین را ترک کرد، تا جواز حضور در جام ملت‌ها را بدست آورد.

کد مطلب: ۹۶۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابی یورو 2020؛ ایتالیا با تغییر بزرگ جشن صعود گرفت

پرونده دیدارهای هفته هفتم انتخابی یورو 2020 با برگزاری 8 بازی بسته شد.

در گروه D، گرجستان برای زنده نگه داشتن شانس صعود در اولین بازی روز آخر از هفته هفتم، میزبان ایرلند صدرنشین این گروه بود اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

اما در مهم‌ترین بازی این گروه، دانمارک که بیش از یک سال است به تیمی نباخته در کپنهاگ به مصاف سوئیس رفت و با پیروزی خانگی یک بر صفر اختلافش با سوئیس را به 4 امتیاز رساند.

از گروه F، اسپانیا صدرنشین این گروه پس از 7 برد متوالی که بدست آورده بود راهی اسلو شد و در دیدار با تیم ملی فوتبال نروژ در حالی که تا آخرین ثانیه‌ها با تک گل سائول از میزبان پیش افتاده بود، در آخرین ثانیه‌ها دروازه‌اش باز شد و به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در بازی همزمان این گروه مالت که عدم حضورش در یورو 2020 قطعی شده بود، در حضور هوادارانش از سوئد میزبانی کرد و با شکست 4 بر صفر از زمین خارج شد.

پیش از این بازی‌ها، جزایر فارو دیگر تیم حذف شده این گروه مقابل مقابل رومانی ایستاد و تن به شکست 3 بر صفر داد.

در گروه I، در اولین بازی بوسنی برای ادامه روند 2 سال بدون باخت خانگی‌اش به مصاف فنلاند رفت و با برد قاطع 4 بر یک امیدهایش برای صعود را رنده نگه داشت.

سپس در بازی‌های دیگر این گروه، ایتالیا صدرنشین این گروه که پس از 54 سال پیراهن سبز رنگش را بر تن داشت،در ورزشگاه المپیکو از یونان میزبانی کرد و با گل‌های جورجینیو و برناردسکی به پیروزی 2 بر صفر رسید.

تیم حذف شده‌ی لیختن اشتاین هم در دیدار با ارمنستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار