نتانیاهو باز هم در ایران تاسیسات هسته‌ای کشف کرد؛ این بار در آباده

تهران (پانا) - همزمان با برگزاری اجلاس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نخست‌وزیر اسرائیل بار دیگر در یک نشست خبری تصاویری از ایران را نشان داد و مدعی شد که تصاویری به نمایش درآمده مربوط به تاسیسات هسته‌ای اعلام‌نشده ایران است که اسرائیل کشف کرده است.

کد مطلب: ۹۵۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نتانیاهو باز هم در ایران تاسیسات هسته‌ای کشف کرد؛ این بار در آباده

به گزارش بی‌‌بی‌‌سی، بنیامین نتانیاهو مدعی شد اسرائیل از وجود «یک تاسیسات هسته‌ای پنهانی» ایران در آباده، واقع در استان فارس اطلاع پیدا کرده است.

او در این کنفرانس خبری گفته است ایران آزمایش‌هایی برای توسعه سلاح‌های هسته‌ای در این تاسیسات انجام داده است.

نتانیاهو با نشان دادن تصاویری گفت که پس از آنکه ایران متوجه شد که اسرائیل پرده از این تاسیسات برداشته است، تلاش کرد که شواهد و مدارک را از بین ببرد و این تاسیسات را از بین برده است.

او در این کنفرانس خبری که بیشتر آن به زبان عبری بود عکس هایی مربوط به ماه ژوئن و ژوئیه (خرداد و تیر) گذشته را به خبرنگاران نشان داد.

نخست وزیر اسرائیل خطاب به مقامات ایران گفت: «اسرائیل می‌داند شما در حال چه کاری هستید. چه وقتی و در چه محلی این کار را انجام می‌دهید.»

به گزارش پانا، نتانیاهو پیشتر هم مدعی فعالیت هسته‌ای ایران در منطقه‌ای اطراف تهران به نام تورقوزآباد شده بود، که این ادعا و نمایش تصاویر متربط با آن با واکنش تمسخرآمیز کاربران ایرانی در فضای مجازی روبه‌رو شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار