دومین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش‌نشانی کشور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - همزمان با دومین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری ،دومین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی کشور طی روزهای 5 تا 7 اسفند ماه سال جاری برپا می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۲۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش‌نشانی کشور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی همایش صنعت ایمنی و آتش‌نشانی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور، مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست‌جمهوری، مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، شهرداری تهران و دانشگاه‌های معتبر کشور دومین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش‌نشانی کشور و دومین همایش بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری را در اسفندماه سال جاری برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش دومین نمایشگاه صنعت ایمنی با حضور شرکت‌های معتبر ایرانی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در حوزه آتش‌نشانی و ایمنی، 5 تا 7 اسفند ماه و دومین همایش بین‌المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری همزمان با این نمایشگاه در تهران برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با این رویداد کارگاه‌های جنبی در محورهای مختلف این همایش برای بهره‌مندی علاقمندان برپا می‌شود.

دبیرخانه دائمی این همایش در سازمان آتش‌نشانی تهران فعال است و شهردار تهران به عنوان رئیس همایش، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دبیر این همایش هستند. شورای سیاست‌گذاری شامل مدیران آتش نشانی‌های کشور و مدیران سازمان‌های همکار در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی و ... است و دبیر اجرایی همایش، معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی تهران هستند.

آغاز دریافت مقالات، 1 مهر و پایان مهلت ارسال مقالات 30 آذر ماه ماه 1398 است و علاقه‌مندان این حوزه برای ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی همایش به آدرس زیر مراجعه یا با دبیر خانه رویداد تماس حاصل کنند.

سایت رسمی همایش به نشانی http://nfus2020.ir است و آدرس و تماس دبیرخانه به نشانی تهران خیابان آزادی، نبش خیابان میمنت، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار