درخشش دانش آموزان هرمزگان در اولین مسابقات کدنویسی و زیست فناوری کشور

هرمزگان(پانا؟)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب چهار رتبه برتر در اولین دوره مسابقات کد نویسی و زیست فناوری کشور توسط دانش آموزان هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان هرمزگان در اولین مسابقات کدنویسی و زیست فناوری کشور

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ محمد قویدل با بیان اینکه این دوره از مسابقات درتاریخ چهارشنبه پنج شهریور ماه 98 در استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات در دوبخش حضوری و غیر حضوری همزمان با هفدهمین دوره از مسابقت آزمایشگاهی برگزار گردید.

وی افزود:در بخش کد نویسی قسمت انیمیشن سازی آرین دانایی فر از بندر خمیر در جایگاه سوم قرار گرفت، در بخش کد نویسی قسمت سخت فزار نیز محمد باقر پالاهنگ از ناحیه دو بندر عباس جایگاه چهارم ایستاد، در بخش زیست فناوری آیلین خوارزمی رتبه اول از ناحیه یک بندر عباس و همچنین پارسا صالحی از رودان رتبه سوم را کسب نمودند.

قویدل اضافه کرد: مهمترین هدف از برگزاری این رویداد علمی، تقویت مهارت کار گروهی در محیط های متنوع یادگیری، ایجاد زمینه طراحی و انجام پروژه های تحقیقی، پژوهشی و فناوری و نیز تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش هرمزگان گفت: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز چهارشنبه 6 شهریور ماه 98 با حضور علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین و ۵۵۰دانش آموز و معلم شرکت کننده در این رقابتها از سراسرکشور در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار