ورزشکاران باستانی کار ایلامی با اجرای برنامه اهدای خون مستمر خود در ترویج فرهنگ پهلوانی این ورزش می کوشند

ایلام (پانا)_رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان ایلام از اجرای برنامه اهدای خون مستمر ورزشکاران این رشته در مناسبت های مختلف سال خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ورزشکاران باستانی کار ایلامی با اجرای برنامه  اهدای خون مستمر خود  در ترویج فرهنگ پهلوانی این ورزش می کوشند

ایوب کرامتی با بیان این مطلب گفت: به مناسبت نکوداشت هفته دولت و در راستای کمک ب بیماران و نیازمندان به خون جمعی از ورزشکاران باستانی کار زورخانه ذوالفقار شهر ایلام خون خودرا اهدا کردند.

وی ادامه داد: ورزشکاران زورخانه ای استان در طول سال و در مناسبت های مختلف چون روز عاشورا،روز فرهنگ پهلوانی ،هفته تربیت بدنی و دیگر مناسبت ها به صورت مستمر و برای ترویج فرهنگ پهلوانی این ورزش در بین جامعه این اقدام را انجام می دهند.

کرامتی با بیان این که شعار ورزشکاران این رشته در سال 98 اهدای خون،فرهنگ پهلوانی است،خاطر نشان کرد: امیدواریم با تکریم و اجرای این شعار در سطح برنامه های خود در این امر خیر و نیکو در جامعه شرکت کنیم.

وی از تمام نهادهای فرهنگی خواست ک یاری گر ورزش باستانی باشند که باعث شکوفایی و شناخت بیشتر این ورزش کهن در جامعه به خصوص در میان نسل جدید که از این ورزش دور مانده اند باشیم.

اضافه می شود در پایان آیین اهدای خون ورزشکاران باستانی کار ایلامی از سوی هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان ایلام ،جهت گسترش اطلاع رسانی و ترویج بیشتر این فرهنگ ،حمید داری پور از ورزشکاران پیشکسوت باستانی کار و همچنین فعالان پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی و مطبوعات شهر ایلام به عنوان مسوول روابط عمومی هیات ورزش های باستانی و پهلوانی شهرستان ایلام منصوب شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار