برگزاری نشست تخصصی سیستم مدیریت هوشمند تعاونیهای شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-با حضور معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرماندار،اعضای تعاونیهای شهرستان و نمایندگان شرکت مهندسی آرمان شهرمدیا نشست تخصصی سیستم مدیریت هوشمند تعاونیهای منطقه در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی سیستم مدیریت هوشمند تعاونیهای شهرستان اسلامشهر

در این نشست زینت بخش، معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرمانداراسلامشهردرسخنانی با گرامیداشت هفته دولت و نکوداشت شهیدان رجایی و باهنراظهارداشت: شرکتهای تعاونی شهرستان براساس کار تیمی به فعالیت میپردازند،میبایست با سیستمهای هوشمندانه و فضای مجازی آشنایی کافی داشته باشند ودر اینصورت میتوان گفت،سیستم مدیریت هوشمند موفق عمل کرده است.

در ادامه جاوید نماینده شرکت آرمان مدیا در تشریح عملکرد سیستم مدیریت هوشمند اذعان داشت:در این سیستم مدیریت پنل و مدیریت اپلیکیشن داریم که افراد عضو شرکت تعاونی به صورت زنده و آنلاین در هرموقع از شبانه روز به گردش کار شرکت و مدیریت دسترسی خواهند داشت واسناد نیز در سیستم به صورت هوشمند طبقه بندی میگردد.

او با اشاره به اینکه این سیستم مورد تایید وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی میباشد،خاطر نشان کرد: از مزایای سیستم تلاش در جهت کاهش هزینه‌ها،هوشمند سازی و تسهیل کردن وظایف مدیران است.

سپس درخشانی ،رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی و مهندسی آرمان مدیا نیز بیان داشت:شهرستان اسلامشهر اولین شهرستان در جهت راه اندازی سیستم خواهد بودو افزود،از دیگر مزایای سیستم مدیریت هوشمند میتوان مواردی از جمله،استفاده از ابزار و ابتکارات نوین،جایگزینی روشهای سنتی قبل و شفاف سازی عملکرد مدیران را برشمرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار