بازدید کریمی از پایگاه انتخاب رشته مدرسه امام علی(ع) در منطقه۱۸

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه بابلی، رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از پایگاه انتخاب رشته مدرسه امام علی (ع) در منطقه۱۸، بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۴۶۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کریمی از پایگاه انتخاب رشته مدرسه امام علی(ع) در منطقه۱۸

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در بازدید از پایگاه انتخاب رشته دبیرستان امام علی(ع) منطقه18:
انتخاب رشته با هویت شغلی ارتباط تنگاتنگی دارد


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۱۸، در این بازدید کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن تأکید بر اطلاع رسانی مناسب به اولیا و دانش آموزان اظهار داشت: باید تلاش کنیم آگاهی‌های مناسب را در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار دهیم تا بتوانند با بصیرت و آگاهی، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند، هم چنین با توجه به تیپ شخصیتی افراد به دانش آموزان کمک کنیم تا انتخاب رشته عالمانه و آگاهانه داشته باشند.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران سعی نموده از مشاوران خوب و توانمند در سطح پایگاه های انتخاب رشته استفاده کنند، خوشبختانه مشاوران شهر تهران آخرین اطلاعات لازم را کسب کرده اند و ارتباط بسیار خوبی بین سازمان سنجش و آموزش و پرورش برقرار است و آخرین اطلاعات در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

کریمی با اشاره به انتخاب۷۰ پایگاه انتخاب رشته در شهر تهران گفت: باید سعی شود به قضایا بصورت بُعد تجاری نگاه نشود بلکه هدف این است علاوه بر انتخاب رشته، دانش آموزان و اولیاء آگاهی های لازم را هم کسب کنند.

معاون پرورشی اداره کل شهر تهران در ادامه بیان نمود: تخفیفات ویژه ای هم برای خانواده‌های معزز شهدا جانبازان و ایثارگران و فرهنگیان در نظر گرفته شده است تا بتوان دغدغه‌های افراد را به حداقل رساند.

کریمی با اشاره به اهمیت انتخاب رشته، اظهارداشت : انتخاب رشته چون با هویت شغلی ارتباط تنگاتنگی دارد باید سعی کنیم تا اطلاعات دقیق به دانش آموزان داده شود، چرا که حق مسلم دانش آموزان و خانواده ها به حداقل رساندن دغدغه ها است.

در انتها وی از تلاش‌های منطقه18 قدردانی نمود و عنوان کرد: در منطقه18 تلاش های خوبی صورت گرفته است و از تمامی دست اندرکاران که در جهت تنویر افکار عمومی تلاش می کنند کمال تشکر و قدردانی به عمل می آید.

گفتنی است؛ افراد مجاز، تا پنج شنبه ۲۴ مرداد، فرصت دارند برای انتخاب ۱۵۰ کد رشته از سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار