مدیر کل بهزیستی ایلام: دانش آموزان ایلامی با کسب مهارت در "طرح ماد" با افزایش قدرت تغییر در زندگی شان روبرو شدند

ایلام (پانا)_مدیر کل بهزیستی استان ایلام عصر روز گذشته در آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره "ماد" در سطح مدارس استان اجرای مهارت ها در این طرح را با افزایش قدرت تغییر در زندگی دانش آموزان مطابقت دانست.

کد مطلب: ۹۳۱۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

زهرا همتی با اشاره به اینکه طرح ماد سال جاری در ۴۵ کلاس درس شهرستان‌های ایلام، دره شهر و ایوان اجرا شد، بیان کرد: کسب این مهارت‌ها و به‌کارگیری آن‌ها در زندگی در موفقیت آن‌ها و افزایش قدرت تغییر در زندگی‌شان تأثیرگذار خواهد بود.

این که طرح ماد امسال در 45 کلاس درس شهرستان‌های ایلام، دره شهر و ایوان اجرا شده است،خاطر نشان کرد: بیش از یک هزار و 500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه هشتم معادل 12 درصد دانش آموزان این مقطع زیر پوشش قرار گرفتند.

وی گفت: طرح «ماد» از سال ۹۵ در راستای مشارکت دانش آموزان و اولیای مدارس به‌منظور شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی با مشارکت آموزش‌وپرورش برای دانش آموزان پایه دوم مقطع متوسطه اول برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه در این طرح دانش آموزان آسیب‌ها و مشکلات موجود در مدارس را شناسایی و با مشارکت یکدیگر راهکارهایی برای رفع آن‌ها با مشارکت اولیای مدارس بکار می‌گیرند، افزود: این طرح، با استقبال گسترده مواجه و به علت بازخورد مثبت آن از سال تحصیلی آینده توسعه خواهد یافت.

همتی، یکی از اهداف مهم این طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده است، یادآور شد: افزایش سلامت اجتماعی در جامعه موجب سلامت هر چه بیشتر جامعه می‌شود

همچنین در این آئین از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدیر کل بهزیستی ایلام به سبب همکاری های شایسته بین دو سازمان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار