از سامانه لباس فرم مدارس رونمایی شد

تهران (پانا) - با حضور معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی از سامانه لباس فرم مدارس رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۲۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
از سامانه لباس فرم مدارس رونمایی شد

سیدهادی دلبری در جلسه توجیهی رابطین استانی سامانه های دانش آموزی گفت: رونمایی از سامانه جذب، روپوش دانش آموزان، سرویس و بوفه مدارس محور فعالیت های ما است.

او افزود: سازمان دانش آموزی یک نهاد غیردولتی است و برای تامین اعتبار خود به شیوه های دولتی، دریافت حق عضویت، کمک های مردمی و درامد حاصل از فعالیت های سازمان تلاش می‌کند.

دلبری افزود: اقتصاد در سازمان دانش آموزی هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به اهداف تربیتی و دانش آموزی است ما در سازمان دانش آموزی به دنبال منابع درامدی پایدار برای سازمان هستیم.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی گفت: وزیر وقت آموزش و پرورش ماموریتی برعهده سازمان دانش آموزی گذاشت و این ماموریت سختی است. طبق بررسی های انجام شده از ۶ شرکت در بحث روپوش مدارس دعوت کردیم.

او افزود: برای سرویس مدارس سامانه سپند تحت نظر وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی کشور راه اندازی شده است که چند استان فعالیت های مثبتی در این راستا انجام داده اند. اگر مدیر استانی در این موضوع سلیقه ای عمل کند مورد قبول ما نخواهد بود.

او همچنین در پایان ضمن امیدواری از اینکه جلسات دوروزه توجیهی سازمان خروجی خوبی داشته باشد افزود که امیدواریم در سال آینده این چهار سامانه تجمیع شوند و برای سهولت کار، سامانه جامع سازمان دانش آموزی طراحی و مورد استفاده قرار گیرد.

در نشست دوم جلسات توجیهی سامانه های نظارتی سازمان دانش آموزی که عصر امروز برگزار شد از سامانه لباس فرم مدارس رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار