مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران : خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ برای نظام است

ملارد (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ملارد گفت: مادران شهدا با تقدیم ثمره‌های زندگی خود در راه اسلام همیشه مورد احترام مردم قرار دارند.

کد مطلب: ۹۱۶۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران : خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ برای نظام است

عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در دیدار با خانواده شهیدان صمدو فرهاد چهارراهی در شهرستان ملارد، با بیان اینکه خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مهم ترین وظیفه مسئولان است، اظهار داشت: مادران شهدا با تقدیم ثمره‌های زندگی خود درراه اسلام همیشه مورد احترام مردم قرار دارندزیرا امنیت، عزّت و اقتدار امروز میهن اسلامی نتیجه ازخودگذشتگی ثمره‌های زندگی این مادران است.

او بیان کرد: امروز عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و ایثارگران و استقامت و ایثار خانواده‌های مکرم آن‌هاست، لذا پیگیری و توجه به امورات خانواده شهدا و جانبازان باید پیش از پیش در اولویت کاری مسئولان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: ممکن است خدمت ارائه شده به جامعه هدف بنیاد یک هزارهاانتظارات خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران نباشد اما تمام مجموعه تلاش خود را برای تحقق انتظارات ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به کار خواهیم گرفت.

مرتضوی با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا افتخاری بزرگ برای نظام است، تاکید کرد: آنچه امروز کشور را در مقابل آماج حملات دشمن حفظ کرده و از گزند استکبار جهانی مصون داشته اطاعت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب است.

/خبرنگار:سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار